کد خبر : 1657006 | 29 آذر 1398 ساعت 18:02 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم امید هم باید با ما را درک کند

مهاجری: با این برد به عرش نمی رسیم

نساجی در یک بازی سخت و دشوار برابر گل گهر با گل دقیقه 63 محمد مهدی نظری به پیروزی و سه امتیاز با ارزش رسید.

مهاجری: با این برد به عرش نمی رسیم

به گزارش" ورزش سه" رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی در پایان این بازی و پس از برد تیمش برابر گل گهر گفت:« چیزی که من هفته ها منتظرش بودم اتفاق افتاد. ما هفته ها ایستادگی و مقاومت کردیم  و تماشاگرانمان تحمل کردند و خوشبختانه امروز اگر بردیم. دلیل اصلی این برد این بود که تماشاگر پشت تیم ایستاد.»


او افزود:« امروز هم تماشاگر شصت دقیقه تحمل کرد. در این بازی مثل بازی های گذشته صاحب موقعیت شدیم  اما توپهایمان توی گل نرفت.» مهاجری همچنین گفت:« بازی با شهرخودرو و پرسپولیس و استقلال تکلیف مشخص است. چون آن ها رقیب ما در جدول نیستند اما بازی برابر گل گهر ارزشش بیش از شش امتیاز برای ما است. به همین خاطر فشار کاذب روی بچه ها بود اما تعویض هایی که انجام دادیم جواب داد و گل زدیم.»

 

سرمربی نساجی در ادامه گفت:«تیم مقابل با تمام احترام، لایه های مختلف دفاعی داشت و  ما به خوبی این لایه ها را رد کردیم. این تیم با پرسپولیس بازی کرد و همه دیدند که ساختار دفاعی مستحکمی دارد اما هیچ تیمی مثل ما این لایه های دفاعی را باز نکرد. از زمانی که گل زدیم روی توپ های مستقیم تحت فشار قرار گرفتیم اما بچه ها خوب عمل کردند و سه امتیاز را گرفتیم تا با شرایط خوبی به مصاف پرسپولیس برویم و تیم را آماده کنیم برای نیم فصل دوم.»

 

او در ارتباط با شرایط امروز تیمش و مصدومانی که داشت گفت:« اهل شکایت نیستم ولی امروز در موقع تعویض دستمان بسته بود. نبود رضا علیاری، میلاد سرلک ح،سن جعفری، علی شجاعی برای تیمی مثل ما خیلی سخت است. دم این بچه ها گرم که آمدند جور همدیگر را کشیدند. با این برد نه به عرش می رسیم نه چیز دیگر اما با شرایطی که داشتیم توانستیم به یک برد ارزشمند برسیم.»
مربی نساجی افزود:« بحث تیم ملی امید هم هست و  شجاعی و دهقانی می روند. باید با بچه های سازمان لیگ صحبت کنیم. تا امروز تعامل داشتیم. علی شجاعی را می توانستیم بازی بدهیم اما به خاطر تیم امید ریسک نکردیم. من با آقای استیلی هم صحبت کردم و شجاعی قبل از این در اختیار کادر پزشکی تیم امید بود. رضا دهقانی هم همینطور اما شجاعی صددرصد در اختیار تیم امید بود. تیم امید هم باید ما را درک کند. این برد امروز خیلی به مردم قائمشهر چسبید و نمی توان این موضوع را نادیده گرفت.»

 

مهاجری در پایان ضمن تمجید از عملکرد داوری، درباره تیم حریف هم گفت:« به آقای مجید جلالی هم خسته نباشید می گویم و برایشان در بازی های آینده آرزوی موفقیت می کنم.»

 

دیدگاه‌ها