کد خبر : 1657022 | 29 آذر 1398 ساعت 18:34 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه سنگینی در انتظار عبدی است؛

جلالی: بازی‌های ما مثل یک سریال تکراری است

سرمربی تیم گل گهر می گوید تیمش برای چندمین بار به یک شکل تکراری بازی را واگذار کرده است.

جلالی: بازی‌های ما مثل یک سریال تکراری است

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی بعد از شکست تیم گل گهر مقابل نساجی گفت: کار ما مثل یک سریال تکراری است. بازی های نسبتا خوبی انجام می دهیم و سنجیده کار می کنیم ولی یک لحظه کافی است که بازی را از دست بدهیم. بازی ها متوالی است که چنین شرایطی داریم. این هم به خاطر این است که شاید می بایست سطح مهارتی تیم را افزایش بدهیم. تنها چیزی که ما را امیدوار نگه می دارد، این است که ما نیم فصل می توانیم این کار را بکنیم تا بازی هایی انجام دهیم که در آنها اشتباه نکنیم و موقعیت هایمان را هم گل کنیم.


او افزود: می بینید که ما ساده ترین موقعیت ها را از دست می دهیم و این در شان تیم لیگ برتری نیست. شما می بینید در دیگر بازی ها از یک کرنر گل در می آورند و می برند بازی تمام می شود. بعد ما موقعیت های بیشمار در محوطه حریف یا تک به تک ها را از دست می دهیم و این خوب نیست. انشاالله در نیم فصل این موضوع را حل کنیم.

 

جلالی درباره ناراحتی مهرداد عبدی از تعویض گفت: اولا که او خوب بازی نمی کرد و هیچ وقت مربی بازیکنی را که خوب کار کند را تعویض نمی کند. بعد هم وقتی نیامد روی نیمکت، مطمئن باشید که جریمه خیلی سنگینی در انتظارش خواهد بود.

 

سرمربی گل گهر در مورد استفاده از توپ های بلند گفت: این فقط مربوط به پنج شش دقیقه آخر بازی بود. قبل از دقایق پایانی داشتیم بازیمان را می کردیم. توپ های آخر هم نمی توانست برای ما کارآمد باشد چون مدافعان نساجی توپ های بلند را هم خوب می زنند. اما در آن دقایق شاید تنها راهکاری بود که می شد انجام داد. گفتم، باید از نظر مهارتی تیم را در نیم فصل ترمیم کنیم و دوم اینکه زمان داریم به روش های بهتری از بازی برسیم.

 

خبرنگار: مهرداد شاملو

 

دیدگاه‌ها