کد خبر : 1657044 | 29 آذر 1398 ساعت 20:02 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو: بازی کردن کنار مسی باعث افتخار است

لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله اینتر به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

لائوتارو: بازی کردن کنار مسی باعث افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال لائوتارو مارتینز، ستاره جوان اینتر به بارسلونا و علاقه لیونل مسی به رقم خوردن این انتقال منتشر شده است. لائوتارو مارتینز ضمن تمجید از لیونل مسی، اینتر را خانه خود دانسته و مدعی شد مسی به اندازه مارادونا برای آرژانتینی ها مهم است.

 

لائوتارو مارتینز گفت: "من اینجا خوشحال هستم، اینتر خانه من است و من به کونته اعتماد دارم. ابراز تمایل سایر باشگاه ها به این معنی است که من پیشرفت کرده ام و این مهمترین موضوع برای من است. من همیشه از اینتر تشکر می کنم که به رشد کردن من کمک می کند.

 

1462215

 

من در کودکی زندگی ناراحت کننده ای داشتم. پدر من در جوانی فوتبال بازی می کرد و شور و علاقه او به من و برادرانم نیز منتقل شد. ما شرایط مالی خوبی نداشتیم، اما داشتن تجربه ای از این دست شما را تقویت کرده و به شما کمک می کند فروتن باشید.

 

کار کردن زیر نظر آنتونیو کونته؟ قبل از بازی در استادیوم نیوکمپ مقابل بارسلونا، کونته جمله ای به من گفت که انگیزه را در من به اوج رساند. من همیشه سپاسگزار کونته خواهم بود، اما سخنان مهم او را پیش خودم حفظ خواهم کرد.

 

بازی کردن کنار لیونل مسی؟ برای ما آرژانتینی ها، لئو به اندازه مارادونا اهمیت دارد و این چیزی است که فراتر از فوتبال است. مسی بهترین بازیکن جهان بوده و حضور کنار او در تیم ملی برای من باعث افتخار است. قهرمانی در جام جهانی کنار مسی فوق العاده خواهد بود. مسی تا به حال به قهرمانی جام جهانی و کوپا خیلی نزدیک شده و در سه فینال بازی کرده است."

دیدگاه‌ها