کد خبر : 1657122 | 30 آذر 1398 ساعت 11:04 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

بلوف قطری‌ها در پنجره نقل انتقالات ژانویه

مانژوکیج-کاوانی؛ رویای زمستانی رقیب پرسپولیس

در آستانه ورود به پنجره زمستانی بار دیگر خبرهای ضد و نقیضی از تحرک قطری ها برای کشاندن ستاره های مشهور به لیگ ستارگان نقل محافل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سال هاست مدیران باشگاه های قطری حاضر در لیگ ستارگان با باز کردن پای ستاره های پا به سن گذاشته اما مشهور فوتبال جهان به حاشیه خلیج فارس نگاه ها را به این کشور و لیگ ستارگان معطوف کرده‌اند. این بار هم در آستانه ورود به پنجره زمستانی 2020 بار دیگر زمزمه ها از قرار گرفتن نام ستاره هایی سرشناس در صدر فهرست خرید این باشگاه ها قرار گرفته است از جمله رقیب آسیایی پرسپولیس که بنا به تقویت خط حمله خود دارد.


الدحیل به عنوان یکی از رقبای آسیایی پرسپولیس ایران در فصل جدید ACL این دفعه برای تکمیل فهرست خارجی های خود به دنبال شکار یک مهاجم سرشناس از مارکت اروپا است. روی فاریا که برای برآورده کردن رویای قهرمانی آسیا در جمع مالکان الدحیل برنامه های زیادی تدارک دیده سخت در تلاش برای اضافه کردن مهاجمی مشهور است که سایت معتبر توتومرکاتو ایتالیا از دو نام بزرگ در سبد خریدهای زمستانی این باشگاه قطری پرده برداشت.


قرار دادن نام ماریو مانژوکیج کروات از یوونتوس در کنار ادیسون کاوانی اروگوئه ای از پاری سن ژرمن که مالکی قطری از خاندان سلطنتی قطر دارد، عملا نام الدحیل را به عنوان فعال ترین در عین حال جاه طلب ترین باشگاه لیگ ستارگان در بازار زمستانی سر زبان ها انداخته است. در این بین با عدم تمایل دو بازیکن مطرح شده برای خروج از مارکت باشگاهی در اروپا بیشتر به نظر می رسد مطرح کردن نام مانژوکیج و کاوانی یک بلوف تبلیغاتی و رسانه ای باشد گر چه با تمام این تفاسیر باید به این نکته اعتراف کرد که رقیب قطری پرسپولیسی ها سخت در تکاپو برای تقویت تیم خود است.

 

1462356

دیدگاه‌ها