کد خبر : 1657180 | 30 آذر 1398 ساعت 13:26 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: قشقایی اتفاق بود اما تلاش می‌کنیم

در آستانه تقابل پرسپولیس با تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر، سرمربی صاحبنام حریف از انگیزه تیمش برای نمایش موفق در این بازی خبر می‌دهد.

پاشازاده: قشقایی اتفاق بود اما تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک چهارم جام حذفی برابر تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر به میدان خواهد رفت تا بهترین قرعه برای این تیم محسوب شود؛ البته اگر خاطره حذف آنها مقابل تیم قشقایی شیراز دسته دومی فراموش شود. با این حال شاگردان کالدرون که در روزهای خوبی از حیث نتیجه گیری به سر می‌برند شانس اول صعود از این مرحله محسوب می‌شوند و مهدی پاشازاده، سرمربی شهرداری ماهشهر نیز از شرایط سخت تیمش برای این جدال آگاه است.


مهدی پاشازاده که در این فصل و بعد از سقوط شهرداری ماهشهر به لیگ دسته دوم، هدایت این تیم را عهده دار شده، در فاصله دو روز مانده به این بازی، از شرایط تیمش می‌گوید: شرایط تیم‌ ما بد نیست آماده این بازی هستیم. امیدواریم بتوانیم یک نمایش خوب را به جا بگذاریم و یک بازی جذاب را شاهد باشیم. ‌ما یک بازی عقب افتاده مقابل شهرداری بندرعباس داریم  اگر در این بازی پیروز شویم در جدول تا جایگاه دوم بالا می‌رویم.

 

سرمربی شهرداری ماهشهر درباره اینکه آیا در تیمش ستاره‌ای وجود دارد که برای موفقیت در دیدار با پرسپولیس روی آن حساب باز کند گفت: کل تیم ستاره من هستند و ما به کل تیم تاکید داریم. همه با هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

 

 

پاشازاده درباره اینکه این بازی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد این طور واکنش نشان داد: از این موضوع خیلی ناراحت هستم ما میزبان این بازی بودیم و باید از این مزیت استفاده می کردیم متاسفانه این گونه نشد. چند سال یک بار اتفاق می‌افتد که در یک استان استقلال و پرسپولیس میهمان یک تیم شهرستانی باشند. همان طور هم که گفتم در کل برای طرفداران تیمم ناراحت هستم اما امیدوارم در این بازی نیز از حمایت خوب هواداران جنوبی و خونگرم مان سود ببریم و یک نتیجه خوب کسب کنیم.

 

پاشازاده در مورد ساعت بازی نیز این طور واکنش داد و گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که ساعت بازی 14 باشد چون ما همه بازی‌هایمان در همین ساعت برگزار می‌شود.

 

سرمربی شهرداری ماهشهر در پایان درباره اینکه‌ آیا ممکن است این تیم یک قشقایی شیراز جدید باشد گفت: آن یک اتفاق بود که چند سال یک بار اتفاق می‌افتد. پرسپولیس تیم کوچکی نیست اما این قول را می‌دهم که از تمام توان‌مان برای پیروزی استفاده کنیم.

 

دیدگاه‌ها