کد خبر : 1657229 | 30 آذر 1398 ساعت 16:05 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

پپ شماره یک است

اظهارنظر جالب توجه زیدان در مورد بهترین مربی دنیا

زین الدین زیدان مشتاق مصاف با پپ گواردیولا است و او را بهترین مربی دنیا می داند.

اظهارنظر جالب توجه زیدان در مورد بهترین مربی دنیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از تساوی پر حرف و حدیث برابر بارسا در ال کلاسیکو که از لحاظ داوری صحنه های مشکوکی داشت، فردا در برنابئو میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. تیم باسکی همیشه حریفی دشوار برای بارسا و رئال محسوب می شود و زیدان می داند که فردا کار راحتی پیش رو نخواهد داشت.

در یکی دو روز اخیر بحث داوری ال کلاسیکو سوژه داغ رسانه های مادریدی بوده و صحبت از شکایت رسمی رئال از تیم داوری بازی در میان است.

 

 

1462484

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی با بیلبائو گفت:« این هم یک بازی دشوار دیگر است. بیلبائو فصل جاری خوب کار کرده و یک فصل عالی را پشت سر می گذارد. می دانیم چه بازی سحتی انتظار ما را می کشد ولی همچنین می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. معتقدم آماده این چالش هستیم و بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. این آخرین بازی سال است و همه انرژی مان را در زمین خواهیم گذاشت.»

 

VAR و تنش های داوری ال کلاسیکو:« در هر صورت آن بازی با تمام حواشی اش تمام شد. VAR یک تکنولوژی مهم است. یک مزیت برای فوتبال ولی واضح است که باید بهتر کار کند. همه دنیا می خواهند که عملکرد VAR بهتر شود و اینچنین نیز خواهد شد. معتقدم برای هر کسی احتمال اشتباه وجود دارد و داوران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در جریان شکایت باشگاه نیستم و تمرکزم روی بازی با بیلبائو است. گذشته دیگر گذشته است. برای من و بازیکنانم و نیز باشگاه، بازی فردا در درجه اول اهمیت قرار دارد.»

 

 

1461995

 

 

فتح لالیگا در اولویت:« من بازی به بازی را در نظر دارم و روز به روز جلو می رویم. لالیگا یعنی هر هفته یک چالش جدید و مبارزه تا پایان. ما باید هر روز خودمان را آماده این چالش نگاه داریم. این اواخر بسیار خوب کار کرده ایم و باید سال بعد نیز به همین مسیر ادامه دهیم. از عملکرد تیم رضایت تمام دارم و خوشحالم که هر روز می توانم با این بازیکنان و با عشق و علاقه تمام کار کنم. این باعث می شود هر روز خوشحال تر از دیروز باشم. ما رئال هستیم و هر سال باید برای فتح تمام جام ها بجنگیم.»

 

حد نهایت زیدان در مربیگری:« فکر نمی کنم تا 60 یا 70 سالگی هم مربیگری کنم. همه چیز بستگی به شرایط و حس درونی من بستگی دارد. من یک مربی متفاوت و غیر عادی هستم. وقتی از رئال جدا شدم، در موردم حرف های زیادی زده شد ولی تمرکز من روی کارهای روزمره بود. کسی از آینده خبر ندارد و ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

1461550

 

 

وضعیت خامس:« به تدریج در حال بهتر شدن است ولی هنوز شرایط بازی را ندارد. واضح است که باید بیشتر تمرین کند. او در دوران ریکاوری است و می خواهیم به 100 درصد آمادگی برسد.»

 

مصاف رئال با گواردیولا و سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:« بله مقابله با او جالب و جذاب خواهد بود. بارها برابر او بازی کردم و چه به عنوان بازیکن و چه مربی برایش احترام قائلم. به عقیده من گواردیولا بهترین مربی دنیاست و این را بارها ثابت کرده است. قطعا دوست دارم برابر او قرار بگیرم.»

 

ضعف گلزنی در رئال:« خیر؛ اصلا مشکلی نداریم. شاید در ال کلاسیکو به گل نرسیدیم ولی آن یک بازی خاص بود. تیم ما مشکل گل ندارد ولی واضح است که مقابل دروازه باید کمی بهتر کار کنیم. عدم گلزنی در ال کلاسیکو نگران کننده نیست.»

 

دیدگاه‌ها