کد خبر : 1657386 | 01 دی 1398 ساعت 12:53 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین، آخرین حضور تارتار در نفت مسجدسلیمان

مهدی تارتار فردا از اعضای تیم نفت مسجدسلیمان خداحافظی خواهد کرد.

شاهین، آخرین حضور تارتار در نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش‌سه"، نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم با هدایت مهدی تارتار دست به کار بزرگی زد و موفق شد روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. آنها در نیم فصل اول حتی یک شکست هم تجربه نکردند و این رکورد بی نظیر زردهای خوزستانی را در میانه بالای جدول قرار داد.


تیمی که هرساله برای بقا در لیگ برتر دست و پا می زد، امسال توانست چشم ها را به خود خیره کند و قدرت خود را به رخ بکشد. این تیم اما با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کند و همین مساله باعث دلخوری مهدی تارتار شده است. از سوی دیگر سرمربی نفت مسجدسلیمان چندی قبل با یکی از اعضای سابق این تیم نیز درگیری لفظی پیدا کرد که اتفاقات بعدی برایش پیش آمد و در چنین شرایطی قصد جدایی کرده است.


تارتار به مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرده که در تعطیلات لیگ تیمش را ترک می کند و او به صورت رسمی نیز در رسانه ها این مساله را بیان داشته است. 


بر این اساس دیدار فردای نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر در یک چهارم نهایی جام حذفی آخرین مسابقه ای است که تارتار روی نیمکت MIS می نشیند. ظاهرا سرمربی نفت تصمیمش  را در این خصوص اتخاذ کرده و بعید است مخالفت مسئولان باشگاه نیز در این باره کارگشا باشد.


باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت نفت مسجدسلیمان رخ می دهد.

دیدگاه‌ها