کد خبر : 1657485 | 02 دی 1398 ساعت 13:01 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سابق تیم ملی پرقدرت‌تر از قبل در بابل

سه‌شنبه؛ آغاز دور جدید تمرینات رایکا با شکوری

در حالی که این روزها حرف و حدیث هایی مبنی بر بلند شدن سرمربی رایکا از نیمکت این تیم شنیده می شود از بابل به گوش می رسد که تمرینات این تیم از روز سه شنبه زیر نظر هادی شکوری آغاز خواهد شد. مربی که از زمان حضور در رایکا موفق شده امتیازات خوبی برای این تیم جمع کند.

سه‌شنبه؛ آغاز دور جدید تمرینات رایکا با شکوری

به گزارش "ورزش سه"، تیم رایکای بابل را می توان یکی از پرخبرترین تیم های حاضر در فوتبال ایران دانست. تیمی که چند هفته پس از آغاز بازی های لیگ دسته اول در شرایطی که اوضاع مناسبی نداشت به سراغ مدافع سابق فوتبال ایران رفت تا در شرایطی که هم از نظر مدیریتی و هم از نظر فنی در وضعیت نامساعدی قرار داشت با هادی شکوری در باقی دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال ایران به میدان برود.

 

این تغییرات در جمع بابلی ها در حالی صورت گرفت که این تیم از 10 دیدار ابتدایی تنها موفق به کسب 5 امتیاز یعنی میانگین نیم امتیاز از هر بازی شده بود اما تغییرات روی نیمکت رایکا پس از حضور شکوری نتیجه داد و بابلی ها موفق شدند اوضاع بهتری پیدا کنند و در 6 دیداری که مدافع سابق استقلال تهران روی نیمکت این تیم نشست موفق شد 8 امتیاز یعنی میانگین حدود یک و نیم امتیاز از هر دیدار به دست بیاورد.

 

نکته جالب درباره شکست بابلی ها در دوران حضور شکوری، دلایل حاشیه ای بود که به نوعی توسط برخی ایجاد شده بود و در نهایت تاثیر منفی خود را بر این تیم گذاشت و به همین دلیل حرف و حدیث هایی که گاهی اوقات درباره این تیم می شنویم را می توان از همین دست حاشیه ها دانست. حاشیه هایی مانند آنچه در روزهای اخیر مبنی بر عدم حضور شکوری در تیم رایکا به گوش می رسید اما از بابل خبر می رسد این اتفاق نیفتاده و ملی پوش سابق فوتبال ایران که این روزها در کلاس مربیگری به سر می برد دور جدید تمرینات تیم را از روز سه شنبه با قدرت آغاز خواهد کرد.

 

هادی شکوری که پس از حضور در تیم امید استقلال تهران این روزها در بابل و تیم رایکا به سر می برد پیش از این و در دوران بازی خود در تیم های پاس تهران، استقلال، العربی قطر و ... و تیم ملی ایران به میدان رفته بود و در این میان موفق شده بود به همراه تیم های پاس تهران و استقلال به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها