کد خبر : 1657675 | 02 دی 1398 ساعت 17:13 | 65.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال دوباره در بازی جام حذفی پرسپولیس!

در آخرین دقایق بازی پرسپولیس و شهرداری ماهشهر، پرتاب سنگ به زمین باعث شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود.

جنجال دوباره در بازی جام حذفی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری ماهشهر با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید اما در دقایق پایانی، حواشی بر متن مسابقه غلبه کردند و اتفاقات عجیبی در ورزشگاه تختی رخ داد. پرتاب سنگ از سوی هواداران منتسب به تیم شهرداری ماهشهر به سوی کمک داور بازی فرزاد بهرامی باعث شد تا او وارد زمین شده و بازی متوقف شد.

 

داور بازی را از سر گرفت اما برخورد یکی از این سنگ ها به سر بهرامی و زخمی شدن او باعث شد تا وی از زمین خارج شده و بازی هم معلق شود. بازیکنان تیم پرسپولیس نیز در همین حین زمین را ترک کردند تا شایعه لغو و نیمه کاره ماندن مسابقه تشدید یابد.

اما دقایقی بعد و زمانی که اکثر هواداران استادیوم را ترک کرده بودند، بازیکنان پرسپولیس به زمین برگشتند. نکته جالب این که داور چهارم یعنی روح الله شریفی جای فرزاد بهرامی را گرفت. بار دیگر در لحظاتی که بازیکنان شهرداری قصد ارسال توپ را داشتند، طرفداران بار دیگر اقدام به پرتاب سنگ کردند ولی به هر حال سه دقیقه پایانی بازی نیز ادامه یافت و بازی با نتیجه 2-0 پایان یافت.

 

نکته قابل توجه این که چند ماه پیش در فینال جام حذفی در ورزشگاه فولاد آرنا هم اتفاقات جنجالی زیادی رخ داد و باعث شد تا بازی با چند ساعت تاخیر برگزار شود.

دیدگاه‌ها