کد خبر : 1657678 | 02 دی 1398 ساعت 17:30 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های مبهم ویدال در مورد جدایی از بارسا

آرتورو ویدال آینده خود در بارسا را به پس از بازگشت از تعطیلات و صحبت با مدیر برنامه هایش مرتبط دانست.

حرف های مبهم ویدال در مورد جدایی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال در هفته های اخیر کانون شایعات مختلف بوده است. همین چند روز پیش بود که گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت دو نشریه معتبر ایتالیایی خبر از مذاکرات جدی او با اینتر دادند.

ویدال از شرایطش در بارسا چندان رضایت ندارد چرا که اغلب نیمکت نشین است و در ایده های ارنستو والورده یک بازیکن تعویضی مفید تلقی می شود. ویدال تا به اینجا توانسته 5 گل برای بارسا در لالیگا به ثمر برساند که آمار قابل توجهی است؛ از جمله گل دو روز پیش او به آلاوس در آخرین بازی سال.

 

 

1463271

 

 

ویدال که برای تعطیلات سال نوی میلادی به کشورش شیلی برگشته، در مصاحبه با خبرنگاران گفت:« نگران آینده ام نیستم؛ به خصوص الان که در تعطیلات به سر می برم. من کارم فوتبال است و ایجنتم مسائل مربوط به نقل و انتقالات و پیشنهاداتی که رسیده را انجام می دهد. جدایی؟ در بارسا خوشحالم ولی وقتی به تمرینات برگردم، باید ببینیم چه خواهد شد.»

 

ویدال در ادامه افزود:« امیدوارم بتوانم سال های بیشتری در اروپا بمانم. به رکورد 100 گل در اروپا نزدیک می شوم و دوست دارم همچنان در اروپا به فوتبالم ادامه دهم. نیمکت نشینی در بارسا؟ انتخاب ترکیب اصلی بر عهده مربی است ولی هواداران می بینند که من در زمین همه توانم را می گذارم. وجدانم آسوده است و از هر فرصتی نصیبم شود، به خوبی استفاده خواهم کرد. می خواهم کمک کنم تیم به تمام اهدافش برسد.»

 

دیدگاه‌ها