کد خبر : 1657752 | 02 دی 1398 ساعت 23:03 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف کاپیتان یوونتوس؛ لاتزیو بهتر بود

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس اعتراف کرد لاتزیو بازی بهتری از این تیم ارائه داده است.

اعتراف کاپیتان یوونتوس؛ لاتزیو بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در عربستان 1-2 مغلوب لاتزیو شد تا فرصت کسب اولین عنوان قهرمانی در فصل جاری را از دست بدهد. لئوناردو بونوچی مدعی شد لاتزیو در سال های اخیر پیشرفت فراوانی داشته و حالا و بعد از این شکست، یوونتوس باید خود را آماده بازی های مهم و فراوان سال 2020 کند.

 

1463364

 

لئوناردو بونوچی گفت: "ما باید از لاتزیو به دلیل بازی خوبی که انجام داده تمجید کنیم. ما می دانستیم که آنها از نظر جسمی و روانی در وضعیت بهتری قرار دارند. در آغاز ما مجبور شدیم هزینه عدم ارائه بازی تهاجمی را بپردازیم. اما در طول نیمه اول، ما موفق شدیم تعادل را به جریان بازی بازگردانیم.

 

در نیمه دوم ما یک گل اتفاقی روی تیر دورتر دریافت کردیم، جایی که می دانستیم لاتزیو تلاش می کند با پنج هافبک خود و حمله با مهاجمانش ما را دچار مشکل کند و بازی نیز اینگونه پیش رفت. خیلی بد شد و ما باید از عنوان قهرمانی خود دفاع می کردیم. ما با تیمی روبرو شدیم که ثابت کرد نسبت به سالهای گذشته پیشرفت کرده است. تیم برنده مستحق تمجید است، اما در طول دوره استراحت سعی خواهیم کرد از نظر جسمی بهبود پیدا کنیم. در سال 2020 بازی های مهم زیادی در انتظار ما هستند."

دیدگاه‌ها