کد خبر : 1657863 | 03 دی 1398 ساعت 14:49 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ای کاش داور مسابقه عادلانه برخورد می‌کرد؛ 

طاحونی: ما میزبان پرسپولیس نبودیم که محروم شدیم!

بازیکن تیم فوتبال شهرداری ماهشهر می گوید، اگر بازی در ماهشهر برگزار می شد، نتیجه می توانست چیزی غیر از شکست دو بر صفر باشد.

طاحونی: ما میزبان پرسپولیس نبودیم که محروم شدیم! 

امیرحسین طاحونی بازیکن تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که روز گذشته مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود، در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با این بازی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. ما برای دقیقه دقیقه این بازی برنامه داشتیم. قبل از گلی که آنها زدند، هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها. 
بازیکن تیم شهرداری ماهشهر سپس در رابطه با پنالتی بیان کرد: صد درصد پنالتی بود و تمام ناظرهای بازی هم اعلام کردند که آن صحنه پنالتی بوده است.

 

از بازیکن شهرداری ماهشهر در این مورد پرسیدیم که آیا بازی نکردن در ماهشهر به ضرر این تیم تمام شده و آیا می توانست نتیجه ای غیر از آن چیزی که ثبت شد را در بازی شاهد باشیم؟ که او در واکنش به این سوال عنوان کرد: صد درصد تاثیر داشت. البته مردم آبادان هم حمایت خوبی کردند و در این شهر ما غریبه نبودیم. با این حال ما امکانات خوبی در ماهشهر داریم و نمی دانیم چرا نگذاشتند از پرسپولیس میزبانی کنیم. تمام مردم شهر بسیج شده بودند که از تیم حمایت کنند ولی متاسفانه نشد و نتوانستیم در خانه از پرسپولیس میزبانی کنیم.


از طاحونی در رابطه با حواشی انتهای بازی پرسیدیم که او گفت: خب من درگیر بازی بودم ولی در مجموع به نظرم کار درستی نبود. حالا هم ما خودمان میزبان نبودیم که بخواهند میزبانی را از ما بگیرند. ما الان یک بازی حساس داریم. ما شنبه یک بازی حساس با شهرداری بندرعباس داریم که به حمایت هوادارانمان در این بازی نیاز داریم و به نظرم درست نیست ما را به دلیل اتفاقاتی که در بازی روز گذشته رخ داده، محروم کنند.

 

او حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: پرسپولیس باشگاه بزرگ و بسیار خوبی است، ولی ما حریف دست و پا بسته ای نبودیم و آقای پاشازاده به ما گفته بود که چه اتفاقی می افتد و چه کاری باید انجام دهیم. ای کاش آن صحنه داور مسابقه دقت بیشتری می کرد، چون ما چیزی بیشتر از حق خودمان نمی خواهیم. خدا را شکر باشگاه همه جوره در حال حمایت از تیم است و مردم هم حمایت خوبی از ما مثل همیشه می کنند و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با صعود به لیگ یک جواب محبت های آنها را بدهیم.

دیدگاه‌ها