کد خبر : 1657866 | 03 دی 1398 ساعت 15:41 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران استقلال را مچل کرده اند 

پاشازاده: به مدیران گفتم فکر پاداش برد باشید!

سرمربی شهرداری ماهشهر می گوید برخلاف باور عمومی تیمش را در بازی روز گذشته برابر پرسپولیس برای پیروزی به زمین فرستاده بود.

پاشازاده: به مدیران گفتم فکر پاداش برد باشید!

مهدی پاشازاده در این باره به ورزش سه گفت:  قبل از بازی همه می گفتند شکست با نتیجه 2 بر صفر خوب است و حتی در مسوولین هم این را می دیدم، آنها دوست دوست داشتند آبروریزی نشود اما من گفتم  فکر پاداش برد باشید.

 

او ادامه داد: نمی خواهم بگویم پرسپولیس تیم ضعیفی است، این تیم در  فینال جام باشگاه بوده و قهرمان لیگ شده اما من شب قبل از بازی گفتم  دست و پا بسته نیستیم. اگر داور پنالتی می گرفت و دروازه بان اخراج می شد شاید خیلی چیزها فرق می کرد. 

 


او در مورد صحبتش با بازیکنان شهرداری ماهشهر می گوید: من اولین حرفم این بود اگر شک دارید نمی توانید برنده شوید از رختکن بروید بیرون چون اعتقاد داشتم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم. شک نکنید می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم، پرسپولیس در نیمه اول  یک شوت از پشت 18 زد  و ما دو سه موقعیت نسبتا خوب داشتیم. 

 

1443756

 

اما امروز مصطفی ماهی که تست دوپینگش مثبت اعلام شده به ورزش سه گفت که در تمرین های سرخپوشان پاکدشت همه بازیکنان متادون مصرف می کردند. پاشازاده در واکنش به این ادعا گفت: نه برادر، کجای دنیا همچین دارویی می برند سرتمرین؟ تا جایی که من می دانم این دارو برای معتادها است نه بازیکنان فوتبال. باید دید این بازیکن به چه کسی اتهام می زند، پزشک در تیم بوده و بدون هماهنگی ما هیچ دارویی نداده ایم. آقای ماهی کلا دو بازی برای ما کرد و ما کلا بازیکنان را دو ساعت در اختیار داریم و نمی دانیم در بقیه روز چه کار می کند.

 

کاپیتان سابق استقلال در مورد درگیری که بین مدیران استقلال و استراماچونی پیش آمده است هم گفت: خودمان هم مانده ایم، آنها یک چیزی اعلام می کنند و استراماچونی چیز دیگری می گوید. مردم را مچل کرده اند، حق مردم است که بدانند در این باشگاه چه اتفاق هایی رخ می دهد. 

 

او در پایان گفت: در مورد عملکرد استراماچونی باید بگویم خیلی خوب وقتی است که یک سرمربی جام بیاورد. او یک تیم جوان را توانست بیاورد صدرجدول و این خوب است اما هنوز اتفاق خاصی برای این تیم رخ نداده است.  هنوز نمی دانیم خواسته واقعی استراماچونی چیست، این موضوعی است که باید روشن شود.

دیدگاه‌ها