کد خبر : 1657882 | 03 دی 1398 ساعت 16:10 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

تصمیم نهایی بارسا در مورد انتقال هافبک جوان

کارلس آلنیا هافبک جوان بارسلونا به احتمال زیاد در انتقالات زمستانی راهی تیمی دیگر خواهد شد.

تصمیم نهایی بارسا در مورد انتقال هافبک جوان

به گزارش "ورزش سه"، تعدد بازیکن در خط هافبک بارسلونا باعث شده تا نیاز به انتقال حداقل یک بازیکن در این منطقه احساس شود. بارسلونا قصد دارد در انتقالات ژانویه برای ایجاد توازن مالی، یکی از هافبک های خود را واگذار کند و طبق ادعای آاس، قرعه به نام کارلس آلنیا افتاده است.

هافبک جوان محصول آکادمی بارسلونا قافیه را به آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ باخته است و در نهایت ارنستو والورده تصمیم گرفت تا او از تیم جدا شود.

 

 

1378861

 

 

تا چند هفته پیش جدایی راکیتیچ و ویدال قطعی به نظر می رسید اما پس از مصدومیت آرتور ملو بود که راکیتیچ به ترکیب بارسا بازگشت و بسیار خوش درخشید تا ثابت کند که فروش او اشتباه بزرگی خواهد بود. ویدال نیز هر زمان در میدان بوده، تاثیر مثبت خود را گذاشته و با زدن 5 گل در میان پنج بازیکن گلزن برتر این فصل بارسا قرار دارد. هرچند او هنوز برای ماندن تردیدهایی دارد ولی در بارسلونا حالا مخالف جدی انتقال او هستند.

 

والورده در ال کلاسیکوی چهارشنبه گذشته از فرانکی دی یونگ، سرجی روبرتو و ایوان راکیتیچ در خط میانی استفاده کرد و در بازی بعدی برابر آلاوس یک خط هافبک سه نفره کاملا متفاوت را به زمین فرستاد. این بار آلنیا، بوسکتس و ویدال در میدان بودند.

در نهایت گویا تصمیم بر این شده است که آلنیا راهی تیمی دیگر شود. او یا به صورت قرضی خواهد رفت یا اینکه در قراردادش بند خرید مجدد گنجانده خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها