کد خبر : 1657904 | 03 دی 1398 ساعت 17:17 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: دیدار برابر لستر سرنوشت ساز است

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، معتقد است که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر باید در همه بازی های خود پیروز شود.

آلیسون: دیدار برابر لستر سرنوشت ساز است

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای آنفیلد پس از قهرمانی در رقابت های جام باشگاه های جهان، روز پنج شنبه در  کینگ پاور به مصاف لسترسیتی آماده خواهند رفت. در حال حاضر شاگردان یورگن کلوپ با 10 امتیاز بیشتر و البته یک بازی کم تر نسبت به لسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته اند و اصلی ترین شانس قهرمانی در فصل جدید به حساب می آیند.

 

 

1454979

 

 

آلیسون بکر اما معتقد است که لیورپول باید با تمرکز بالا مقابل لستر قرار گیرد. او در این باره گفت: "این یک لحظه بزرگ و مهم در رقابت های لیگ برتر برای ما به حساب می آید؛ شما باید در چنین لحظاتی کاملا متمرکز باشید. شما باید به آن چیزهایی که پیش رو دارید نگاه کنید تا هیچ لحظه ای را از دست ندهید. اگر می خواهید در لیگ برتر به قهرمانی برسید باید در همه بازی ها برنده شوید و فکر می کنم که لستر نیز شامل این موضوع خواهد شد. لستر تیم بزرگی است و لحظات خوبی را پشت سر می گذارد. ما باید بهترین عملکرد خود را برای شکست دادن آن ها ارائه دهیم. بازی سرنوشت سازی مقابل آن ها در پیش داریم."

 

 

1458923

 

 

آلیسون در واکنش به سوالی مبنی بر انتظار هواداران لیورپول مبنی بر قهرمانی این تیم در فصل جدید گفت: " قطعا! همه بازیکنان و اعضای باشگاه به خواسته هواداران گوش می دهند چرا که ما می دانیم قهرمانی چه اتفاق بزرگی برای هواداران خواهد بود. ما می دانیم که قهرمانی در لیگ برتر چقدر دشوار است."

دیدگاه‌ها