کد خبر : 1658119 | 04 دی 1398 ساعت 18:48 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان باشگاه در پی گزینه خارجی معقول

چه سرنوشتی در انتظار نیمکت ذوب‌آهن است؟

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به دنبال این هستند تا گزینه‌ای خارجی و آشنا به فوتبال ایران جذب و به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

چه سرنوشتی در انتظار نیمکت ذوب‌آهن است؟

به گزارش "ورزش سه" یک هفته از کناره گیری علیرضا منصوریان از ذوب‌آهن می‌گذرد و هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده است و گزینه‌های مختلفی برای نیمکت مربیگری این تیم به گوش می‌رسد.

 

اولین نامی که برای عنوان سرمربیگری ذوب‌آهن مطرح شد، منصور ابراهیم زاده بود. مربی‌ای که حالا در آمریکا حضور دارد اما مذاکرات اولیه با او انجام شد و توافقاتی هم حاصل شد اما با توجه به وجود برخی از اختلافات در هیئت مدیره پروسه رسیدن به توافقات نهایی متوقف شد تا همه چیز به آینده موکول شود.

گویا تمایل اعضای هیئت مدیره به استخدام یک مربی خارجی و با کیفیت است. از آنجا که مسئولان باشگاه به دنبال این هستند تا قرارداد 1.5 ساله با مربی مورد نظر خود منعقد کنند به همین دلیل وسواس خاصی در انتخاب گزینه نهایی به خرج می‌دهند تا فصل آینده برای ذوبی‌ها از بین نرود.

 

به همین دلیل مدیرعامل ذوب‌آهن به تهران سفر کرده تا با گزینه‌های خارجی مذاکره کند. هر چند که گزینه مورد نظر آن‌ها تحت قرارداد با باشگاه دیگری است و مشکلی دریافت رضایتنامه وجود دارد و باید دید ذوبی‌ها موفق به عقد قرارداد با او خواهند شد یا خیر. در غیر این صورت مذاکره با گزینه‌های داخلی بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

 

دیدگاه‌ها