کد خبر : 1658243 | 05 دی 1398 ساعت 15:10 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین جانشین برای سوارز از دیدگاه فورلان

لوئیس سوارز به سال های پایانی فوتبالش در سطح اول دنیا نزدیک می شود و بارسا از حالا به دنبال یافت جانشین برای اوست.

بهترین جانشین برای سوارز از دیدگاه فورلان

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز مهاجم شماره 9 بارسلونا از سال 2014 است و در پست او بارسا ترجیح داده یک ستاره بزرگ به خدمت نگیرد ولی این یک واقعیت است که سوارز به زودی 33 ساله خواهد شد و به پایان فوتبالش در بارسا نزدیک تر می شود.

طبق ادعای رسانه های کاتالونیا بارسا به فکر یافتن جانشینی مناسب برای سوارز است و روی لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر نظر مثبت دارد. هم تیمی بودن لائوتارو با مسی در تیم ملی آرژانتین نیز مزید بر علت شده تا تمایلات بارسا برای جذب او بیشتر شود.

 

 

1463681

 

 

دیگو فورلان ستاره اروگوئه ای سابق اتلتیکو و اینتر در مورد گزینه مناسب برای جانشینی سوارز در بارسا گفت:« صحبت از لائوتارو است و گذشت زمان نشان خواهد داد که تصمیم سران بارسا چه خواهد بود. لائوتارو و سوارز کیفیت فوق العاده ای دارند و از نظر من هم لائوتارو گزینه مناسبی است ولی باید ببینیم چه خواهد شد.»

 

فورلان که اخیرا هدایت پناریول اروگوئه را برعهده گرفته، در مورد شرایط تیم سابقش اینتر گفت:« در اینتر مدت زمان زیادی بازی نکردم و دوست داشتم بیشتر در ایتالیا می ماندم. پیشنهاد خوبی از برزیل به دستم رسید و ترجیح دادم جدا شوم. همان جا نیز با همسرم آشنا شدم.

معتقدم شرایط اینتر با کونته عالی است و بسیار بابرنامه و هدفمند بازی می کند. اینتر مدعی جدی فتح اسکودتو است و در این شکی ندارم.»

 

 

1156263

دیدگاه‌ها