کد خبر : 1658603 | 07 دی 1398 ساعت 15:49 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

سمدو و عصبانیت شدید از تصمیم سران بارسا

نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی بارسلونا از اینکه باشگاه قصد فروش او دارد بسیار عصبانی است.

سمدو و عصبانیت شدید از تصمیم سران بارسا

به گزارش "ورزش سه"، نلسون سمدو تابستان 2017 بود که از بنفیکا به بارسلونا پیوست تا رقیبی جدی برای سرجی روبرتو باشد. هدف اول سران بارسا البته این بود که سمدو مدافع راست باشد و سرجی بتواند به پست اصلی خود یعنی هافبک میانی بازگردد اما پس از گذشت سه فصل او هنوز نتوانسته کادر فنی را متقاعد کند و در برخی بازی های مهم ترجیح داده اند که سرجی در سمت راست از ابتدا به میدان برود.

 

 

1449064

 

 

سمدو تابستان امسال پیشنهادی جدی از اتلتیکو داشت و او مدافع راست محبوب دیگو سیمئونه محسوب می شد ولی با مخالفت سران بارسا این انتقال نهایی نشد. سپس پیشنهادی برای تمدید قرارداد به دست سمدو رسید ولی روند مذاکرات به تدریج کند شد و حالا طرفین به بن بست خورده اند.

این البته دلیل عصبانیت شدید سمدو از سران بارسا نیست بلکه انتشار خبری در رسانه های کاتالونیا که به سرعت نیز بازتاب داشت، دلیل خشم اوست. خبری مبنی بر اینکه باشگاه قصد فروش او را دارد.

سمدو درک نمی کند که چرا ابتدای فصل به وی پیشنهاد تمدید قرارداد شد و حالا در نیم فصل باشگاه نسبت به فروش او ابراز تمایل کرده است. او معتقد است که اگر باشگاه قصد فروش او را داشت، بهتر بود تابستان این کار را انجام می داد یعنی زمانی که او با اتلتیکو در همه زمینه ها به توافق رسیده بود.

واقعیت این است که بارسا برای ایجاد توازن مالی نیاز به فروش چند بازیکن خود دارد و شاید در این راه نلسون سمدو قربانی شود.

در صورت فروش سمدو این سرجی است که به سمت راست باز می گردد و موسی واگه سنگالی ذخیره او خواهد شد.

 

 

1425208

دیدگاه‌ها