کد خبر : 1658659 | 07 دی 1398 ساعت 19:24 | 93.8K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: وقتی گل سوم را نزدیم باید می‌باختیم

سرمربی سپاهان بعد از شکست مقابل نفت آبادان گفت: وقتی در زمان نتیجه 3-2 توپ ولیسیانی به گل نرفت ما باید می‌باختیم.

قلعه‌نویی: وقتی گل سوم را نزدیم باید می‌باختیم

به گزارش "ورزش‌ سه"،  اولین باخت سپاهان در لیگ نوزدهم برابر نفت آبادان رقم خورد.

 

مسابقه‌ای که قهرمانی نیم فصل و بهترین خط دفاع را از شاگردان قلعه نویی گرفت تا مدعی کسب عنوان قهرمانی با قرار گرفتن در رده دوم به استقبال تعطیلات نیم فصل برود. امیر قلعه‌نویی بعد از این باخت در کنفرانس مطبوعاتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و ضمن تمجید از نمایش صنعت نفت آبادان گفت: واقعا باید به این فوتبال تبریک گفت. من چهل سال است در این فوتبال هستم و به مردم غیور آبادان، بازیکنان جوان آن‌ها و دوست خوبم اسکوچیچ تبریک می‌گویم. چقدر فوتبال زیبایی بود. به تیم داوری هم تبریک می‌گویم که روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. نفت از هر جهت لیاقت برد را داشت. ما در نیمه دوم فکر کردیم بازی تمام شده است. وقتی در زمان نتیجه 3-2 توپ ولیسیانی به گل نرفت ما باید می‌باختیم. در مجموع از آقای وزیر خواهش می‌کنم به این سه تیم نفتی برسد چون آن‌ها شادی بخش جامعه هستند.

 


وی در ادامه گفت: چون اگر میلیارد‌ها هزینه کنید, نمی‌توانید این شادی را در شهر به وجود بیاورید. با این فوتبال فکر می‌کنم مردم آبادان تا ماه‌ها و حتی تا پایان لیگ لذت ببرند. به برد و باخت این بازی کاری ندارم، اما اسکوچیچ ما را به یاد صنعت نفتِ جام تخت جمشید انداخته و به‌عنوان یک همکار به او تبریک می‌گویم. او توانسته تیم خوبی را با بازیکنان جوان بسازد.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان نیز گفت: امروز روز خوب صنعت نفت بود و البته روز بد ما هم نبود، ولی بازهم می‌گویم وقتی توپ گئورگی درحالی که بازی 3 بر 2 بود گل نشد, دیگر حق‌مان بود که شکست بخوریم. بازهم باید به فوتبال و مردم آبادان که حق‌شان است این تیم خوب را داشته باشند، تبریک بگویم.

دیدگاه‌ها