کد خبر : 1658679 | 07 دی 1398 ساعت 20:36 | 106.4K بازدید | 0 دیدگاه

آن‌ها یکی از بهترین‌های قاره هستند

سانچز: از حرکت جوانمردانه ایرانی‌ها تقدیر می‌کنیم

سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر بعد از تساوی برابر ایران گفت: ما خوشحالیم که با ایران بازی کردیم چون یکی از بهترین‌های آسیا در همه رده‌های سنی هستند.

سانچز: از حرکت جوانمردانه ایرانی‌ها تقدیر می‌کنیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر که هدایت امیدهای این کشور را نیز بر عهده دارد بعد از کسب تساوی برابر ایران گفت: این بازی خیلی سختی بود و احساس می کنم بعد از پنالتی و گل دوم همه چیز برای ما سخت شد. بازیکنان ما تلاش کردند اما اشتباهات فردی بدی داشتند. این بهترین روز ما نبود اما خوشحالم که تا لحظه آخر تلاش کردیم و این نکته امیدوار کننده است.

 


در این دیدار دو بازیکن تیم ملی قطر اخراج شدند که با اجازه کادر فنی ایرانی باز هم در زمین حضور پیدا کردند. سانچز در این خصوص گفت: تشکر می کنم از مربیان ایران که دو بار به بازیکنان اخراجی ما مهلت بازی دادند. این کاری است که برای آماده سازی خوب است و به نفع هر دو تیم بود و من ممنون هستم از آن‌ها به دلیل بازی جوانمردانه. بازی هایی مثل اینکه چنین فشاری دارد و به ما کمک کند که سطح خود را برای مسابقات نهایی بالا ببریم.


سرمربی اسپانیایی قطر در پایان گفت:ما خوشحالیم که با ایران بازی کردیم چون یکی از بهترین‌های آسیا در همه رده‌های سنی هستند. اگر می‌خواهید در سطح بالایی رقابت کنید باید با تیم خوب بازی کنید. من به این دلیل خوشحالم که ایران همیشه با تمام توان خود ظاهر می‌شود.

دیدگاه‌ها