کد خبر : 1658797 | 08 دی 1398 ساعت 12:58 | 141.2K بازدید | 0 دیدگاه

از استقلال و سپاهان تا گل گهر و پرسپولیس

پاتوسی جذاب ترین بازیکن نقل و انتقالات زمستانی!

هافبک اهل آفریقای جنوبی فصل گذشته استقلال به شکلی جالب مورد توجه تیم های زیادی در فوتبال ایران قرار گرفته است.

پاتوسی جذاب ترین بازیکن نقل و انتقالات زمستانی!

به گزارش ورزش سه، آیاندا پاتوسی در نیم فصل دوم گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد و با توجه به تبحر ویژه اش در ضربات ایستگاهی در این مدت توانست روند خوبی هم در ثبت گل و هم ارسال پاس گل داشته باشد.

 

در پایان فصل باشگاه استقلال قصد داشت با پرداخت رضایت نامه به باشگاه کیپ تاون قرارداد این بازیکن را دائمی کند اما در همان زمان بحث پرداخت مطالبات پروپئیچ پیش آمد و به همین دلیل مذاکرات با این بازیکن کمی طولانی شد، در این مدت شفر توانست موافقت او را جلب کند و این بازیکن را با خودش به بنی یاس ببرد.

 

 با این حال پاتوسی در نیم فصل حضور در بنی یاس نمایش خوبی از خود نشان نداده است و احتمال اینکه قرارداد او با این تیم فسخ شود زیاد است.

 

اما بعد از انتشار اخباری مربوط به نارضایتی باشگاه بنی یاس از پاتوسی تیم های ایرانی برای جذب او صف کشیده اند، از استقلالی ها که می خواهند هرطور شده او را دوباره به تیم شان برگردانند تا پرسپولیس، سپاهان و حتی گل گهر که برای جذب او دست به کار شده اند.

 

1436212

 

ماجرای پیشنهاد پرسپولیس به پاتوسی به حدود یک ماه پیش برمی گردد جایی که مذاکرات اولیه با این بازیکن انجام شد اما هرگز به مرحله نهایی نرسید و قرمزها قید او را زدند.

 

از طرف دیگر گفته می شود باشگاه گل گهر هم که از توان مالی خوبی برخوردار است هم برای اینکه بتواند در لیگ برتر بماند قصد خرید چند بازیکن خارجی با کیفیت دارد که یکی از آنها پاتوسی است، بازیکنی که به نظر در پنجره زمستانی شرایط انتقال به لیگ ایران را دارد.

 

با وجود تمام تیم هایی که خواهان جذب پاتوسی هستند به نظر می رسد سپاهان و استقلال جدی ترین مشتریان این بازیکن هستند، جایی که امیرقلعه نویی قصد دارد با حضور این بازیکن ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد و البته استقلال که تلاش جدی می کند تا با حضور این بازیکن جای خالی داریوش شجاعیان را در لیست خود پرکند.

 

در این بین گفته می شود یکی دو بازیکن بزرگ استقلال در روزهای گذشته با پاتوسی تماس گرفته اند و از او خواسته اند در صورت فسخ قرارداد با باشگاه بنی یاس دوباره به تیم سابقش برگردد تا به آبی ها در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

 

آنچه مسلم است آیاندا پاتوسی جذاب ترین هدف تیم های بزرگ لیگ برتری در نقل و انتقالات زمستانی است که انتقال او می تواند به یک بمب خبری در فوتبال ایران تبدیل شود.

دیدگاه‌ها