کد خبر : 1658981 | 09 دی 1398 ساعت 12:39 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا و آرسنال به دنبال جذب ستاره فرانسوی اتلتیکو

روزنامه سان می‌گوید آرسنال در تلاش است در ماه ژانویه توماس لمار ستاره اتلتیکو را جذب کرده و به امیریتس منتقل کند اما اتلتیکو به انجام این انتقال راضی نیست.

آرتتا و آرسنال به دنبال جذب ستاره فرانسوی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، براساس اعلام روزنامه انگلیسی سان، باشگاه آرسنال به درخواست میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی جدید این تیم تلاش زیادی برای جذب توماس لمار ستاره اتلتیکو مادرید در ماه ژانویه انجام داده ولی هنوز موفق نشده موافقت اتلتیکو با این انتقال را بدست بیاورد.

 

1465278

 

آرتتا به مدیریت آرسنال اعلام کرده که یکی از اولویت‌های او برای تقویت تیمش در ماه ژانویه استخدام توماس لمار، وینگر فرانسوی اتلتیکو است. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد اتلتیکو از کیفیت فنی لمار به اندازه کافی راضی نیست. لمار در تابستان 2018 با قراردادی به ارزش 63 میلیون پوند از موناکو به اتلتیکو پیوسته بود.

 

لمار 24ساله اما در واندا متروپولیتانو نتوانست خود را با شرایط تاکتیکی دیگو سیمئونه تطبیق بدهد و در فصل جاری برای اتلتیکو نه گلی زده و نه پاس گلی داده است. لمار در این مدت 43 بار برای اتلتیکو بازی کرده.

 

 

آرسنال بر اساس گزارش سان قصد دارد لمار را در ماه ژانویه به صورت قرضی به خدمت بگیرد و در صورت رضایت از سطح فنی او در فصل تابستان قراردادش را دائمی کند.

 

 

دیدگاه‌ها