کد خبر : 1659026 | 09 دی 1398 ساعت 16:04 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه مندس:

فلیکس باید رونالدو را الگوی خودش قرار دهد

خورخه مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو و ژائو فلیکس، تمجید ویژه ای از این دو ستاره پرتغالی انجام داد.

فلیکس باید رونالدو را الگوی خودش قرار دهد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی یوونتوس روز گذشته در مراسم گلوب ساکر به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2019 انتخاب شد.  همچنین در این مراسم ژائو فلیکس به عنوان بهترین بازیکن جوان و خورخه مندس به عنوان بهترین مدیر برنامه سال 2019 انتخاب شدند.

 

خورخه مندس بعد از پایان این مراسم به تمجید از دو ستاره فوتبال پرتغال یعنی کریستیانو رونالدو و ژائو فلیکس پرداخت. مندس که مدیر برنامه های این دو ستاره نیز به حساب می آید گفت: " آن ها می توانند در کنار هم جام جهانی را برای پرتغال به ارمغان بیاورند حتی اگر در آن زمان رونالدو 37 ساله شده باشد."

 

 

1465325

 

 

مندس در ادامه گفت: کریستیانو را نمی توان با کس دیگری مقایسه کرد چرا که برای من او یک بازیکن منحصر به فرد است. او در سن بالای 30 سال کارهایی انجام داده که کم تر کسی موفق به انجام آن شده است و بازیکنان جوان تر باید او را الگو قرار دهند. رونالدو در این فصل سری آ 9 گل به ثمر رسانده؛ لیگی که در دنیا سخت ترین است. او می خواهد چیزهای زیادی با یوونتوس به دست آورد."

 

مندس در ادامه درباره ژائو فلیکس نیز گفت: " او بهترین بازیکن جوان دنیا است و برای بهترین بودن همه چیز را در خودش دارد. رونالدو فردی است که فلیکس باید او را الگوی خودش قرار دهد. دیدن این دو نفر در کنار هم و در جام جهانی غیر ممکن نیست."

دیدگاه‌ها