کد خبر : 1659089 | 09 دی 1398 ساعت 22:19 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بایرن به احتمال جذب لروی سانه

هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد به کار خود در این تیم ادامه دهد.

واکنش سرمربی بایرن به احتمال جذب لروی سانه

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب چند نتیجه خوب روی نیمکت بایرن مونیخ، مدیران این تیم به این نتیجه رسیدند تا پایان فصل با هانس فلیک ادامه دهند. هانس فلیک ضمن تشریح عقاید خود و ابراز علاقه به ارائه فوتبال هجومی، مدعی شد اگر نتایج بایرن مونیخ خوب باشد به کار خود ادامه خواهد داد.

 

هانس فلیک گفت: "من علاقمند به ارائه فوتبال هجومی و در اختیار داشتن مالکیت توپ هستم. بایرن باید موقعیت های زیادی ایجاد کرده، بارها دروازه رقبا را باز کند و قادر به ارائه نمایشی هجومی باشد. یک راه حل خوب برای من، ادامه فعالیت در بایرن مونیخ تا تابستان است. اگر ما موفق باشیم، هیچ چیزی مغایر با ادامه فعالیت من در این باشگاه نخواهد بود. بیایید تصور کنیم این فوتبال بوده و نتایج ما همچنان خوب خواهد بود که در این صورت من سرمربی بایرن خواهم بود و در غیر این صورت، باشگاه زمان کافی برای یافتن سرمربی جدید دارد.

 

1461679

 

احتمال خرید زمستانی؟ ما پیش از این درباره این موضوع در داخل باشگاه صحبت و بحث کرده ایم. همیشه بازار را رصد می کنیم و تنها در صورت اطمینان کامل فعالیت خواهیم داشت.

 

شایعات انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ؟ لروی سانه هنوز بازیکن منچسترسیتی است، بنابراین من در حال حاضر در مورد او فکر نمی کنم.

 

شرایط تیاگو؟ از نظر من تیاگو یک بازیکن حرفه ای و بزرگ بوده که ثبات خوبی داشته و به صحبت های سرمربی گوش می دهد.اوضاع در چند هفته گذشته برای او آسان نبوده، اما تیاگو شرایط را به صورت حرفه ای اداره کرد و در چند دیدار آخر خیلی خوب بازی کرد."

دیدگاه‌ها