کد خبر : 1659128 | 10 دی 1398 ساعت 10:50 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ به آرتتا قول داد: فعلا از آرسنال نمی‌روم

به گزارش تلگراف، با وجود شایعات متعدد درباره جدایی اوبامیانگ از آرسنال، این ستاره گابنی به میکل آرتتا سرمربی جدید این تیم قول داده که در امیریتس ماندگار خواهد شد.

اوبامیانگ به آرتتا قول داد: فعلا از آرسنال نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدتی است شایعات زیادی درباره جدایی قریب‌الوقوع پیر امریک اوبامیانگ ستاره آرسنال از این تیم مطرح شده ولی روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید این مهاجم گابنی به میکل آرتتا، سرمربی جدید توپچی‌ها قول داده که این تیم را ترک نخواهد کرد و تا زمانی که در آرسنال بازی می‌کند برای این تیم از جان و دل مایه خواهد گذاشت.

 

1465450

 

با این حال، تلگراف می‌گوید با توجه به اینکه اوبامیانگ مصمم است بار دیگر بازی در چمپیونزلیگ را تجربه کند، به احتمال زیاد در تابستان آینده شاهد جدایی او از توپچی‌ها خواهیم بود. ولی این انتقال با توجه به قول او به آرتتا مسلما در ماه ژانویه انجام نخواهد شد.

 

شاگردان آرتتا در حال حاضر در جدول لیگ برتر انگلیس در رتبه دوازدهم قرار دارند و با جمع چهار تیم اول جدول که سهمیه اروپایی بدست می‌آورند 12 امتیاز فاصله دارند. به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد که توپچی‌ها بتوانند سال دیگر در لیگ قهرمانان بازی کنند.

 

1465451

 

اهدای بازوبند کاپیتانی آرسنال به اوبامیانگ از دید تلگراف یکی از تلاش های این تیم برای راضی کردن ستاره گابنی به ماندن در امیریتس بوده است. این خبر مسلما برای هواداران آرسنال در کوتاه مدت خبر شیرینی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها