کد خبر : 1659143 | 10 دی 1398 ساعت 11:40 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

یک خرید بزرگ دیگر برای لیورپول، این بار از سویا

باشگاه لیورپول در تلاش برای یافتن زوجی برای ویرژیل فن‌دایک در خط دفاعی، قصد دارد دیگو کارلوس، ستاره خط دفاعی سویا را به قیمت 76 میلیون یورو خریداری کند.

یک خرید بزرگ دیگر برای لیورپول، این بار از سویا

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، باشگاه لیورپول که به دنبال پیدا کردن زوجی برای ویرژیل فن‌دایک در مرکز خط دفاعی خود می‌گردد، نگاهش را به باشگاه سویا معطوف کرده و قصد دارد دیگو کارلوس ستاره خط دفاعی این تیم را در یک قرارداد بزرگ به خدمت بگیرد.

 

1465466

 

بر اساس این گزارش‌ها لیورپول مذاکرات با دیگو کارلوس را آغاز کرده، این در حالی است که گفته می‌شود رئال مادرید هم این مدافع را جانشین مناسبی برای سرخیو راموس می‌داند. کارلوس که مدافعی برزیلی است از زمانی که در تابستان گذشته با قراردادی 15 میلیون یورویی از نانت به سویا پیوست در این تیم نمایش‌های درخشانی داشته است.

 

1465464

 

دیگو کارلوس 26 ساله اما در صورت ترک سویا ارزشی به مراتب بیشتر خواهد داشت و لیورپول آماده است تا برای جذب او مبلغ 76 میلیون یورو به سویا بپردازد. کارلوس در فصل جاری در تمامی بازی‌های سویا در لالیگا به عنوان بازیکن فیکس حضور داشته و نقش مهمی در قرار گرفتن این تیم در رتبه سوم جدول ایفا کرده است.

 

دیدگاه‌ها