کد خبر : 1659292 | 11 دی 1398 ساعت 09:40 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌حل موفقیت سیتی از نظر پپ: تلاش، بازی بهتر، دعا!

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید تنها راه رسیدن این تیم به لیورپول در صدر جدول لیگ برتر، تلاش بیشتر، بازی بهتر و دعا کردن است.

راه‌حل موفقیت سیتی از نظر پپ: تلاش، بازی بهتر، دعا!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید تیم او برای کاهش فاصله‌اش با لیورپول، صدرنشین لیگ برتر، باید تلاش بیشتری کرده، بهتر بازی کرده و دعا کند. گواردیولا در عین حال می‌گوید اطمینان دارد که تیمش اگر از نظر آمادگی جسمانی به بالاترین سطح ممکن برسد هنوز برای حضور در رقابت صدر جدول با لیورپول شانس دارد.

 

1465692

 

سیتی که در دو فصل گذشته قهرمان لیگ برتر بوده در فصل جاری تا این لحظه با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که لیورپول یک بازی از سیتی کمتر دارد. گواردیولا اما روی مصدومین متعدد این باشگاه تمرکز کرده و می‌گوید در صورت بازگشت مصدومین سیتی، این تیم می‌تواند هنوز هم برای به چالش کشیدن لیورپول شانس داشته باشد.

 

گواردیولا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه سیتی برای رسیدن به لیورپول باید چکار کند گفت:" تلاش بیشتر، بهتر بازی کردن و دعا کردن. بله، سیتی با همه بازیکنانش می‌تواند رقابت کند. بعضی چیزها هست که ما کنترلی روی آنها نداریم ولی چیزهایی که در اختیار خودمان است را می‌توانیم درست انجام بدهیم".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" ولی بعضی مسائل دیگر هست که ما نمی‌توانیم کنترل کنیم. مسائلی مثل درخشش تیم فوق‌العاده لیورپول تا اینجای فصل و برخی مسائل دیگر. ولی اگر همه بازیکنان ما از نظر بدنی آماده شوند ما می‌توانیم لیورپول را به چالش بکشیم".

 

دیدگاه‌ها