کد خبر : 1659299 | 11 دی 1398 ساعت 10:00 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد:

استراتژی نقل و انتقالاتی درست، کلید موفقیت چلسی

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید این تیم برای اینکه بتواند با لیورپول رقابت کند باید در پنجره‌های نقل و انتقالات با استراتژی مناسب بازیکن جذب کند.

استراتژی نقل و انتقالاتی درست، کلید موفقیت چلسی

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمری چلسی می‌گوید استراتژی مناسب در پنجره‌های نقل و انتقالات، کلید اصلی چلسی برای کم کردن فاصله‌اش با لیورپول و به چالش کشیدن این تیم در آینده است.

 

1465701

 

چلسی برای فصل نقل و انتقالات ژانویه بازیکنان بزرگی را هدف گرفته که از جمله آنها می‌توان به جیدون سانچو پدیده بوروسیا دورتموند اشاره کرد. از دیگر ستاره‌های مد نظر چلسی و لمپارد، نیتن آکه از بورنموث، تیمو ورنر از لایپزیش و ویلفرید زاها از کریستال پالاس هستند.

 

لمپارد در این باره گفت:" هدف ما باید رسیدن به لیورپول باشد. محرومیت ما در نقل و انتقالات به کادر فنی چلسی امکان داد بازیکنان موجود خود را با نگاه دیگری بررسی کند و جوانان باشگاه را به عنوان سرمایه‌های واقعی در نظر بگیرد".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" من درباره نقل و انتقالات آتی با مدیر چلسی مارینا گرانووسکایا ارتباط نزدیکی دارم و بارها با او صحبت کرده‌ام. همینطور با پتر چک و اسکات مک‌لاکلان که رئیس بخش جذب بازیکن باشگاه است مذاکرات زیادی داشته‌ام. آنها می‌دانند من چه می‌خواهم. من به عنوان سرمربی نقش زیادی در مشخص کردن مهره‌هایی که باید به باشگاه بیایند دارم. اگر یک بازیکن از نظر من به درد تیم بخورد و مدیریت باشگاه هم با جذب او مشکلی نداشته باشد می‌توانیم انتظار حضور او در چلسی در ماه ژانویه را داشته باشیم".

 

دیدگاه‌ها