کد خبر : 1659546 | 12 دی 1398 ساعت 12:49 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

المپیک؛ اولین و آخرین هدف حمید و دوستان (عکس)

کاروان تیم امید برای حضور در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 صبح امروز وارد بانکوک مرکز تایلند شد و دقایقی پیش این شهر را به مقصد محل برگزاری بازی اولش مقابل ازبکستان ترک کرد.

به گزاش "ورزش سه"، شماره معکوس  برای  اولین  دیدار تیم امید در  رقایت های مقدماتی المپیک 2020 با  پرواز  به سمت تایلند  آغار شد. تنها 7 روز دیگر به اولین مصاف تیم امید در برابر ازبکستان باقی مانده و حالا کاروان تیم  امید  با پشت سر گذاشتن تمامی حاشیه های ریز و درشتی که همواره حول و حوش این تیم وجود داشت و در عین حال با فراموش کردن همه این کمی و کاستی ها امیدوارانه به سمت تایلند و شهر کوچک سونگلا پرواز کردند تا تاریخ را به نام خودشان بنویسند  و به یک طلسم 40 ساله پایان دهند.


اعضاى تیم المپیک ایران ساعت ٨ صبح امروز به وقت محلى وارد شهر بانکوک شدند و با پرواز ساعت ١١ این شهر را به مقصد هاجاى در جنوب تایلند ترک مى‌کنند .


کادر فی تیم امید متشکل از حمید استیلی، امیر حسین پیروانی، علیرضا امامی فر، رضا شاهرودی و اکبر محمدی شاید بهتر از هر کسی بدانند که برای تاریخ سازی تا چه حد کار سختی را درپیش رو دارند. برنامه ریزی برای مصاف با تیم های ازبکستان کره جنوبی و چین آن هم در فاصله تنها 6 روز امری است که باید به درایت این کادر فنی به انجام برسد و پذیرفتن این مسئولیت شهامت زیادی را می طلبید که حمید استیلی حالا در راس آن وظیفه خطیری را برعهده گرفته است . کسی که  برخلاف سرمربیان این تیم از ابتدای کار به عنوان مدیر این تیم، در کنار این بچه ها  بود  و در صورت به سرانجام رساندن این ماموریت سخت فصلی تازه در دوران حرفه ای اش  رقم خواهد خورد و او نمی خواهد چنین فرصت خوبی را از دست بدهد.


تیم امید ایران روز گذشته با استقبال گرم جمعی از پیشکسوتان و مسئولان و همچنین تعدادی از اعضای کلاس 98 از جمله محمد مایلی کهن، جواد زرینچه، کریم باقری،  علی رضا منصوریان، نیما نکیسا، مواجه شد که این صحنه های زیبا  از دید دوربین های حاضر در مرکز ملی فوتبال پنهان نماند. آنها خودشان را با تمام مشکلاتی که داشتند به مرکز ملی فوتبال رساندند تا این تیم را در آخرین روز از حضورش در ایران تنها نگذاشته باشند .

 

1466164

 

دیدگاه‌ها