کد خبر : 1659602 | 12 دی 1398 ساعت 19:07 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست عجیب السد و ناکامی دوباره ژاوی

شاگردان ژاوی در یک بازی دیگر به ناکامی رسیدند و نتوانستند از تیم میانه جدولی الوکره امتیاز بگیرند.

شکست عجیب السد و ناکامی دوباره ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار دور برگشت و هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم مدعی السد که در این فصل شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته، از ساعت ۱۶:۴۰ امشب در استادیوم سعود بن عبدالرحمن به مصاف تیم رده نهمی الوکره رفت.

 

در شروع مسابقه برخلاف انتظار الوکره صاحب توپ و میدان بود و توانست خیلی زود و در دقیقه ۸ روی توپ ارسالی از ضربه ایستگاهی میانه زمین و دفع ناقص مدافعان السد، با شوت روی پای محمد بن‌یطو به گل برسد.

 

شاگردان ژاوی که روی ضربات شروع مجدد از سوی الوکره، ضعیف کار کرده بودند، در دقیقه ۳۸ نیز روی یک سانتر از کرنر و پاس برونو با ضربه سر، با شوت عمر علی که در میانه راه به پای بغداد بونجاح برخورد کرد و تغییر جهت داد، گل دوم را خوردند و در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند.

 

السد در نیمه دوم تلاش زیادی برای جبران نتیجه و پایان ناکامی‌های دور رفت لیگ ستارگان داشت، اما حملات این تیم تنها یک بار و در دقیقه ۸۵ نتیجه داد که روی یک کار تیمی و سانتر زمینی توسط اکرم عفیف، با شوت سرضرب و پای چپ حسن الهیدوس به گل رسیدند.

 

شاگردان ژاوی که از دور رفت لیگ ستارگان قطر دو مسابقه معوقه دارند، در ۹ دیدار دیگر خود ۶ پیروزی و ۳ شکست داشتند که امشب هم چهارمین باخت را با نتیجه ۲ بر یک در خانه الوکره متحمل شدند تا ۱۸ امتیازی و در رده چهارم جدول بمانند و نتوانند فاصله ۱۱ امتیازی با الدحیل صدرنشین را کاهش دهند.

 

با نتایج ضعیفی که السد در جام باشگاه‌های جهان کسب کرد و وضعیتی که اکنون در لیگ ستارگان قطر دارد، هیچ بعید نیست که ژاوی هرناندز در آغاز سال ۲۰۲۰ از سرمربیگری این تیم برکنار شود.

دیدگاه‌ها