کد خبر : 1659688 | 13 دی 1398 ساعت 12:40 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و لمپارد به دنبال جذب مدافع ناپولی

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی دو باشگاه تاتنهام و چلسی به شدت به دنبال جذب کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی هستند و برای استخدام او قراردادی 118 میلیون یورویی پیشنهاد داده‌اند.

مورینیو و لمپارد به دنبال جذب مدافع ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی کوریره دل مزوجیورنو در گزارشی اعلام کرد دو باشگاه انگلیسی تاتنهام و چلسی به شدت به دنبال جذب کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی هستند و تماسهایی با این باشگاه برقرار کرده‌اند. هم ژوزه مورینیو و هم فرانک لمپارد معتقدند تیم‌هایشان تاتنهام و چلسی در خط دفاعی نیاز به تقویت دارند و کولیبالی را یکی از بهترین گزینه‌ها به این منظور می‌دانند.

 

1466399

 

بر اساس این گزارش دو باشگاه انگلیسی تماسهایی با مدیر برنامه‌های کولیبالی داشته‌اند و مبلغ 100 میلیون پوند یا 118 میلیون یورو را پیشنهاد داده‌اند.

 

1466400

گزارش روزنامه ایتالیایی کوریره دل مزوجیورنو

 

 

باشگاه چلسی در گذشته هم به جذب کولیبالی علاقه‌مند بوده و زمانی که در سال 2015 ژوزه مورینیو را روی نیمکت خود می‌دید برای استخدام او تلاش کرده بود. حالا به نظر می‌رسد مورینیو این بار که سکان هدایت تاتنهام را بدست گرفته بار دیگر سعی کرد کولیبالی را به تیم خود منتقل کند.

 

کولیبالی در دوران حضور در ناپولی نتوانسته مثل گذشته درخشان ظاهر شود ولی دو تیم انگلیسی چلسی و تاتنهام به قابلیت‌های او به عنوان یک دفاع وسط مقتدر باور دارند و رقابت سرسختانه‌ای برای جذب این ستاره سنگالی بین دو تیم انگلیسی در گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها