کد خبر : 1659760 | 13 دی 1398 ساعت 21:56 | 271.2K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار یکی از جذاب ترین خرید های تاریخ لیگ برتر

ستاره سابق رئال مادرید آبی‌پوش می‌شود؟

شایعات حضور ستاره برزیلی و سابق رئال مادرید یعنی روبینیو در استقلال ابعاد گسترده ای پیدا کرده است.

ستاره سابق رئال مادرید آبی‌پوش می‌شود؟

گزارش "ورزش سه"، استقلال طی هفته های اخیر روزهای بسیار پر حاشیه ای را پشت سر گذاشت. سرمربی سابق این تیم یعنی آندره آ استراماچونی چند هفته پیش و قبل از بازی استقلال برابر پیکان ایران را ترک کرد و خواهان جدایی از جمع آبی های تهران شد. با این وجود اما پس از خروج استراماچونی از ایران شایعات زیادی درباره بازگشت او به گوش می رسید و حتی مذاکراتی نیز در این باره انجام شد اما این اتفاق رنگ واقعیت به خود نگرفت و نهایتاً روز گذشته فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان انتخاب شد.

 

حالا اما مسئولان استقلال به دنبال این هستند که در نقل و انتقالات نیم فصل تیم خود را تقویت کنند تا آبی‌های پایتخت با قوای کامل در ادامه فصل ظاهر شوند. روز گذشته اخباری مبنی بر علاقه فرهاد مجیدی به بازگشت آیاندا پاتوسی به گوش رسید. امروز اما خبرنگار معروف گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا یعنی نیکولو شیرا در ادعایی عجیب و البته جالب توجه از احتمال حضور ستاره سابق رئال مادرید در استقلال پرده‌ برداشت. این خبرنگار ایتالیایی در توییتی نوشت: "


استقلال مذاکراتی را با روبینیو انجام داده است. این بازیکن برزیلی خواهان جدایی از استانبول باشاک شهیر است و حالا پیشنهادی را از سمت استقلال تهران دریافت کرده است."

 

1466493

 

ادعای اسکیرا اما با پایان کار نبوده و وب سایت yeni safak ترکیه ساعاتی پیش در گزارشی تایید کرد که روبینیو خواهان جدایی از استانبول باشاک شهیر است. این وبسایت همچنین در ادامه این خبر مدعی شده که روبینیو ممکن است با انتخاب تیم جدیدش همگان را شگفت زده کند چرا که احتمال دارد این برزیلی راهی ایران و تیم استقلال شود.

 

1466494

 

با این همه اما باید منتظر واکنش مسئولان باشگاه استقلال به این خبر ماند و دید که تا چه حد این موضوع رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت؛ انتقالی که در صورت رخ دادن می‌تواند به یکی از جذاب ترین خریدهای تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود.

دیدگاه‌ها