کد خبر : 1659840 | 13 دی 1398 ساعت 16:00 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تسلیت گل گهر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

به دنبال وقوع حادثه تروریستی استکبار جهانی و شهادت پهلوان و سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی؛ مدیرعامل باشگاه فرگل گهر سیرجان در پیامی این مصیبت عظمی را تسلیت گفته و اقدام ملحدانه آمریکای جنایتکار را محکوم کرد.

پیام تسلیت  گل گهر  به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

به گزارش "ورزش سه"، از اولین ساعات صبح روز جمعه و پس از اعلام  خبر شهادت سپهبد  قاسم سلیمانی که به دست نیروهای جنایتکار آمریکا ترور شد، فدراسیون های ورزشی، مدیران باشگاه های مختلف، مربیان، بازیکنان، پیشکسوتان و ... نیز همراه با مردم به ابراز انزجار از این جنایت و همدردی با عاشقان این شخصیت بزرگ ایران و جهان پرداختند.

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

 

خبر جانکاه بود و جانگداز؛ سنگین تر از آن بود که در باورها بنشیند. سردار دلاوری که ریشه داعش را از گل در آورد، در اقدامی ناجوانمردانه هدف گلوله ایادی استکبار قرار گرفت و شربت شهادت نوشید.


سردار حاج قاسم سلیمانی در ۴۰ سال گذشته با رشادت و دلاور مردی پشت خصم را به لرزه افکند و ثابت کرد علی زمان، مالک اشتری دارد که تا پای جان برای آرمان های مقدس جمهوری اسلامی می جنگد و تا به خفت نشاندن دشمن، آرام نمی‌گیرد.


امروز حاج قاسم سلیمانی، مرد دلیر دیار کریمان؛ بر سفره امام عصر میهمان است و چه با شکوه است دیدار یار در جمعه‌ای که برای ما سیاه بود و برای او تجلی‌گاه نور.


یادمان نمی‌رود زمانی که لحظات شیرین قهرمانی لیگ دسته اول تیم فوتبال گل گهر سیرجان را تقدیم حضور سردار دل‌ها کردیم و امیدمان بر آن بود که تداوم حضور  را هم به پیشگاه آسمانی ‌اش تقدیم کنیم. اما دست تقدیر الهی؛ حاج قاسم مهربان ایران را برای همیشه آسمانی کرد تا در حسرت لبخندهای پدرانه‌اش تا ابد بسوزیم.


جا دارد شهادت بزرگ مرد عرصه جهاد؛ شیر ژیان میدان نبرد؛ سردار سرافراز سپاه قدس ایران؛ حاج قاسم سلیمانی را محضر مقام معظم رهبری، خانواده داغدار اما صبورش به ویژه حاج حسین سلیمانی اخوی بزرگوارشان، مسلمین جهان و مردم ولایی ایران تبریک و تسلیت عرض نمایم .

دیدگاه‌ها