کد خبر : 1659854 | 14 دی 1398 ساعت 13:22 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری دیلی‌میل: یونایتد می‌خواست رایولا را دور بزند

دیلی‌میل می‌گوید منچستریونایتد در تلاش برای خرید ارلینگ هالند از سالزبورگ سعی کرده مینو رایولا ایجنت او را دور بزند، استراتژی‌ای که در عمل نشان داده شد که موفق نبوده است.

افشاگری دیلی‌میل: یونایتد می‌خواست رایولا را دور بزند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، پدیده جوان نروژی باشگاه سالزبورگ اولویت اول یونایتد و اوله گنار سولسشر در ماه ژانویه بود ولی با وجود همه تلاشهای شیاطین سرخ و سرمربی‌شان او در نهایت از بوروسیا دورتموند سر در آورد. روزنامه انگلیسی دیلی‌میل امروز مدعی شد که یونایتد سعی کرده در روند مذاکرات با سالزبورگ، مینو رایولا، ایجنت خبرساز هالند را دور بزند و شاید به همین علت بوده که در جذب او ناکام مانده است.

 

1466596

 

یونایتد مدعی است که بعد از رد کردن درخواستهای رایولا از مذاکره برای جذب هالند کناره‌گیری  کرده است. ولی دیلی‌میل می‌گوید یونایتد در واقع سعی کرده با پدر ارلینگ هالند، آلف اینگه هالند که یکی از نمایندگان پسرش هم هست به توافق رسیده و رایولا را دور بزند.

 

1466595

 

اما این تلاش تاکتیکی یونایتد موفق نمی‌شود و ارلینگ هالند در نهایت با قراردادی 20 میلیون یورویی به بوروسیا دورتموند می‌پیوندد. دورتموند با رایولا و هالند به توافق رسیده که در فروش‌های آتی او توسط این باشگاه سهم قابل ملاحظه‌ای به رایولا و هالند تعلق بگیرد و به این ترتیب رایولا در زمان انتقال بعدی ستاره نروژی هم نقشی تعیین‌کننده خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها