کد خبر : 1659875 | 14 دی 1398 ساعت 14:22 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

میدان فلسطین محل اجتماع هیأت‌های عزاداری سردار سلیمانی

طبق برنامه اعلام شده میدان فلسطین در این ساعات در حال مهیا شدن برای میزبانی از هیئت های عزادار و به سوگ نشسته سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، میدان فلسطین تهران آرام آرام در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم عزاداری شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است و به این منظور نفرات مختلف حول میدان در حال مهیا کردن شرایط سخت افزاری برای اجرای هرچه بهتر این عزاداری هستند. 

 

در حالی که پیش از این اعلام شده بود هیئت های عزاداری از اقصی نقاط تهران راهی مراسم خواهند شد مردم به سوگ نشسته نیز به صورت انفرادی و دسته جمعی در حال رساندن خود به میدان فلسطین هستند در دومین عزاداری رسمی برگزار شده در تهران حضور پیدا کنند. 

 

دوربین‌های پُرشمار فیلمبرداری، بلندگوهای اطراف میدان، سن برگزاری مراسم، ایستگاه‌های صلواتی، داربست‌های متعدد برای نصب پرچم‌ها و بنرهای عرض تسلیت و ... منقش به تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و شرایطی را فراهم آوردند تا این محل تجمع، آماده حضور هیأت‌های عزاداری باشد.

 

در حال حاضر مراسم مشابهی نیز در دانشگاه تهران در حال برگزاری است که پس از پایان آن و از ساعت 15، دومین مراسم رسمی سوگواری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان فلسطین آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها