کد خبر : 1659876 | 14 دی 1398 ساعت 14:29 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سابق استقلال: همه باید از فرهاد حمایت کنیم

مهدی پاشازاده معتقد است فسخ قرارداد استراماچونی از لحاظ حرفه ای حقش بود اما از نظر معرفتی درست نبود و باید همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل باقی می ماند.

کاپیتان سابق استقلال: همه باید از فرهاد حمایت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده پس از دیدار با معاون وزیر ورزش در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خدا را شکر که سرمربی انتخاب شد و هیات مدیره هم در حال جایگزین شدن هستند و امیدوارم در یکماه پیش رو که بسیار هم سخت خواهد بود ،شرایط به سمتی پیش رود که سرمان را بالا نگاه داریم و بتوانیم در خانواده استقلال موفقیت های زیادی را ببینیم  و همه باید در این شرایط سخت حمایت کنند چرا که حمایت در این شرایط سخت بسیار مهم است .

 

مهدی پاشازاده گفت: استراماچونی از نظر معرفتی کارش درست نبود و می توانست همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل صبر کند  . البته دیگر نباید به عقب برگردیم و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم .

 

وی با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال حمایت شود اظهار داشت: الان همه باید سرمربی را حمایت کنیم نه به خاطر شخص فرهاد بلکه به خاطر آنکه هیچ سرمایه ای بالاتر از استقلال و هواداران ان نیست  بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا در آسیا و لیگ برتر تیم به جایگاه خوبی برسد .

 

پاشازاده جلسه برخی پیشکسوتان با معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: ان چیزی که برای من مهم است هوادار است . امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود و استقلال به جایگاه اصلی خود بازگردد .

دیدگاه‌ها