کد خبر : 1659900 | 14 دی 1398 ساعت 16:03 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث، چلسی و حالا شفیلدونزدی

منتظر هت تریک علی جهان هستیم

بعد از یک هفته درخشان علیرضا جهانبخش در لیگ برتر، حالا هواداران ایرانی او امیدوارند علی جهان امروز هم به درخشش و گلزنی در برایتون ادامه دهد.

منتظر هت تریک علی جهان هستیم

به گزارش «ورزش سه» برایتون امروز در اولین بازی خود در جام حذفی، میزبان شفیلد ونزدی است. قرمز و سفیدهای شفیلد که یکی از قدیمی ترین باشگاه های انگلیس هستند، در حال حاضر در جدول چمپون شیپ (سطح دوم فوتبال جزیره) در رده هشتم قرار دارند و سه دیدار اخیر خود را با شکست به پایان برده اند.


اما آنچه که این بازی را برای فوتبال دوستان ایرانی جذاب می کند، حضور احتمالی علیرضا جهانبخش بعد از دو بازی موفق در ترکیب برایتون است. علیرضا که این فصل را روی سکو و نیمکت آغاز کرد، شنبه گذشته برای اولین بار در ترکیب برایتون قرار گرفت و فقط 150 ثانیه بعد از شروع بازی، اولین گل تیمش را مقابل بورنموث به ثمر رساند. در ادامه، وینگر ایرانی برایتون در بازی با چلسی باز هم روی نیمکت بود اما 18 دقیقه بعد از ورودش به زمین، یکی از زیباترین گل های یک سال اخیر فوتبال انگلیس را زد و با یک قیچی برگردان تماشایی، به روند موفقیت آمیزش ادامه داد.


گل جهانبخش به چلسی که باعث شد برایتون از یک شکست خانگی فرار کند، بسیار مورد توجه واقع شد و خیلی ها معتقدند گل علیرضا یکی از کاندیداهای جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) در سال 2020 که تازه یک هفته است شروع شده، خواهد شد.

 

1464662


گراهام پاتر که بعد از بازی با چلسی از سوپر گل جهانبخش شگفت زده شده بود، حالا بعد از هفته فوق العاده ای که وینگر ایرانی اش پشت سر گذاشته، بعید است که دوباره او را به نیمکت پیچ کند و احتمال دارد علیرضا امروز در ترکیب اصلی برایتون، حضور داشته باشد. حالا همه منتظر هستیم که جهانبخش در سومین بازی پیاپی در گلزنی هت تریک کند تا بعد از یک دوره ناموفق در برایتون و کنار گذاشته شدن از تیم ملی، بار دیگر توانایی های خودش را اثبات کند.


دیدار برایتون و شفیلدونزدی ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار می شود و می توانید این بازی را به طور زنده از سایت آنتن تماشا کنید.

دیدگاه‌ها