کد خبر : 1659991 | 14 دی 1398 ساعت 23:27 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارچلو بیلسا:

آرتتا برای موفقیت در آرسنال زمان می خواهد

مارچلو بیلسا، سرمربی بزرگ آرژانتینی، میکل آرتتا را گزینه مناسبی برای آرسنال می داند.

آرتتا برای موفقیت در آرسنال زمان می خواهد

 

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا این هفته و روی نیمکت آرسنال، اولین پیروزی بزرگ خود را مقابل منچستریونایتد کسب کرده تا هواداران این تیم بیشتر به آینده امیدوار شوند. مارچلو بیلسا مدعی شد سرمربی فعلی آرسنال نقش مهمی در کادر مربیگری پپ گواردیولا داشته و برای ایجاد تغییر در ارسنال نیاز به فرصت بیشتری دارد.

 

1464132

 

مارچلو بیلسا گفت: "من فکر می کنم پپ گواردیولا بهترین سرمربی جهان است و او به عنوان یک سرمربی بزرگ مسئولیت پذیری را به کادر فنی خود نیز تعمیم داده است. شرایط آرتتا در کادر فنی گواردیولا دشوار بود و او مسئولیت مهمی را بر عهده داشت. نمی توان گفت تنها دلیل انتخاب آرتتا از سوی مدیریت آرسنال حضور او در کادر فنی گواردیولا بوده و سرمربی جدید توپچی ها تجارب بیشتری دارد. مشخصات یک نفر به شغل شما بستگی دارد. اگر سرمربی باشد، رسانه توجه بیشتری به شما می کنند و اگر دستیار باشید این روند کمتر خواهد بود.

 

وقتی آرسنال بازی های بیشتری انجام دهد، ما بیشتر سرمربی این تیم را خواهیم شناخت. در سه مسابقه، تمام کاری که آرتتا می تواند انجام دهد تلاش برای نتیجه گیری است. برای ایجاد تغییر شما نیاز به یک فرآیند دارید و باید این کار را برای مدت طولانی ادامه دهید. من می توانم تصور کنم که آرتتا چگونه کار می کند."

دیدگاه‌ها