کد خبر : 1660030 | 15 دی 1398 ساعت 10:38 | 134.4K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه الاتحاد امارات اعلام کرد

آیاندا پاتوسی در فهرست مازاد بن یاس و شفر(عکس)

روزنامه الاتحاد امارات از نارضایتی شدید مربی آلمانی و مسئولان باشگاه بن یاس از عملکرد ستاره آفریقایی مد نظر استقلال خبر داد.

آیاندا پاتوسی در فهرست مازاد بن یاس و شفر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی یکی هفته گذشته شایعات حول آیاندا پاتوسی ستاره آفریقایی فصل گذشته استقلال به اوج خود رسیده و بسیاری از منابع خبری از تلاش برای بازگرداندن این بازیکن به جمع آبی ها توسط فرهاد مجیدی سرمربی جدید تیم خبر می دهند روزنامه الاتحاد با انتشار گزارشی از قرار گرفتن پاتوسی در فهرست نفرات مازاد باشگاه اماراتی خبر داد، اتفاقی که می تواند مسیر بازگشت را برای آیاندا هموارتر از همیشه کند.


در گزارش الاتحاد آمده است:« بعد از عملکرد ضعیف و دور از انتظار آیاندا پاتوسی او از برنامه های تاکتیکی بن یاس خارج شده و باشگاه در تلاش است تا با خارج کردن نام او از فهرست یک بازیکن خارجی بهتر را جایگزین او کند.پاتوسی توقعی که از او می رفت را برآورده نکرد و تنها در چهار بازی به صورت کامل بازی کرد و وینفرد شفر آلمانی در بازی های پایانی اصلا به او میدان نداد چون از نظر فنی و بدنی رضایت او را جلب نکرده است».


به نوشته الاتحاد وقتی آیاندا پاتوسی در بازی آخر با الوصل از فهرست 18 نفره کنار گذاشته شد تصمیم به ترک دبی و بازگشت به آفریقای جنوبی گرفت که همین تصمیم خشم مربی آلمانی و باشگاه بن یاس را برانگیخت تا جایی که حالا همه اخبار از فسخ قرارداد این بازیکن و جدایی قطعی او در پنجره زمستانی صحبت می کنند.

 

1466876


وینفرد شفر در تشریح وضعیت بازیکنان خارجی بن یاس به الاتحاد گفت:« انتظار عملکردی بهتر از برخی از آنها داشتم به خصوص پاتوسی و لوئیز آنتونیو برزیلی اما هیچ یک از آنها انتظارات را برآورده نکردند. به همین خاطر باید در جهت منافع تیم در ادامه فصل تصمیمات بهتری اتخاذ کنم تا بازیکنانی هم سطح با ساشا آویچ کروات و پدرو کانده اسپانیایی به بازیکنان تیم اضافه شوند».


با این تفاسیر می توان گفت با فسخ قرارداد پاتوسی و بن یاس مسیر برای بازگشت دوباره ستاره آفریقایی که فصل گذشته با پیراهن شماره 5 استقلال نمایش درخشانی از خود ارائه داد، هموارتر از قبل می شود، بازیکنی که فرهاد مجیدی علاقمند به همکاری دوباره با او در جهت تقویت میانه میدان تیم است گرچه هنوز به صراحت پیرامون او و سایر خریدهای مدنظرش صحبتی انجام نداده است.

دیدگاه‌ها