کد خبر : 1660200 | 15 دی 1398 ساعت 23:49 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس به دنبال معاوضه امره جان با هافبک بایرن

باشگاه یوونتوس خواهان معاوضه بین امره جان با تیاگو آلکانترا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ است.

یوونتوس به دنبال معاوضه امره جان با هافبک بایرن


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جدایی امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس در فصل زمستان قطعی باشد و یوونتوس دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد. امره جان که در تابستان سال 2018 و به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول راهی تورین شد، در فصل اول یکی از بازیکنان مورد علاقه مکس آلگری بود، اما با جدایی این سرمربی و ورود مائوریتسیو ساری، او به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده و حتی نامش در فهرست بیانکونری برای لیگ قهرمانان نیز قرار نگرفت.

 

1439021

 

اما نسخه ایتالیایی سایت گل مدعی شد یوونتوس خواهان معاوضه امره جان با تیاگو، هافبک طراح و اسپانیایی بایرن مونیخ است. در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل تیم هایی از بوندسلیگا مانند بایرن و دورتموند برای خرید امره جان منتشر شده و به نظر می رسد یوونتوس قصد دارد با استفاده از علاقه بایرن به این بازیکن، زمینه حضور تیاگو را در تورین فراهم کند.

 

طبق ادعای این سایت، مذاکرات بین طرفین آغاز شده و احتمال رخ دادن این انتقال در فصل زمستان وجود دارد. مائوریتسیو ساری از مدیران یوونتوس خواسته یک هافبک میانی و توپ پخش کن جذب کنند و با توجه به دشواری های انتقال پل پوگبا در این مقطع از فصل، احتمال دارد تیاگو تبدیل به گزینه شماره یک مدیران یوونتوس شود.

دیدگاه‌ها