کد خبر : 1660301 | 16 دی 1398 ساعت 14:58 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

مورینیو-تاتنهام؛ سرگیجه آقای خاص در لندن

تنها یک ماه و نیم از حضور ژوزه مورینیو در تاتنهام گذشته اما اوضاع برای وی در لندن خوب پیش نمی رود.

مورینیو-تاتنهام؛ سرگیجه آقای خاص در لندن

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو یک سال پس از اخراج از منچستریونایتد به فوتبال بازگشت و این بار هدایت تاتنهام را برعهده گرفت. او جانشین مائوریسیو پوچتینویی شد که تاتنهام را به نقشه فوتبال اروپا برگرداند.

یک ماه و نیم پس از تصدی مربیگری تاتنهام، آقای خاص مشکلات زیادی را پیش روی خود می بیند. تاتنهام با مورینیو شش پیروزی، دو تساوی و 4 شکست از 12 بازی خود در تمام رقابت ها کسب کرده است. به خصوص تساوی شب گذشته برابر میلدلزبرو در جام حذفی نارضایتی و انتقادات هواداران را به دنبال داشت.

تاتنهام حالا باید برابر این تیم دسته دومی یک بازی تکراری را برگزار کند؛  آن هم در شرایطی که فشردگی بازی ها به اندازه کافی خسته کننده است.

 

 

1467227

 

 

تساوی 1-1 نتیجه ای نبود که مورینیو از تیمش انتظار داشت و او حالا باید به بازی با لیورپول، صدرنشین لیگ برتر فکر کند. آن هم در شرایطی که تاتنهام هری کین بهترین بازیکن خود را به مدت طولانی در اختیار نخواهد داشت.

تیم ژوزه مورینیو با 30 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و کمتر از دو ماه دیگر باید خود را آماده مصاف با لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کند. به همین اینها باید مشکلات در راه تمدید قرارداد با کریستین اریکسن را نیز اضافه کرد. حضور مورینیو هم نتوانسته ستاره دانمارکی را برای تمدید متقاعد کند. اریکسن در تمام سال های اخیر رهبر خط میانی تاتنهام و موثرترین مهره برای مهاجمان تیم بوده و حالا مورینیو با معضل از دست دادن او روبرو است.او در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که احتمالا اریکسن را در زمستان از دست خواهند داد.

 

در واقع انتظار می رفت که با حضور مورینیو نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان جهشی مثبت را تجربه کند اما پس از 45 روز، شرایط مطابق میل آقای خاص و تاتنهامی ها پیش نمی رود.

 

 

1467162

 

دیدگاه‌ها