کد خبر : 1660346 | 16 دی 1398 ساعت 21:18 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب ساری به بازی امشب ناپولی- اینتر

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس از بازی تیمش مقابل کالیاری رضایت دارد.

واکنش جالب ساری به بازی امشب ناپولی- اینتر


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در اولین دیدار در سال 2020 نمایش فوق العاده ای داشته و با درخشش و هت تریک کریستیانو رونالدو موفق شد 0-4 کالیاری را مغلوب کند. مائوریتسیو ساری مدعی شد این بهترین نمایش بیانکونری در این فصل از منظر حفظ ثبات بوده و در ادامه در رابطه با غیبت ماتیس دی لیخت در ترکیب یوونتوس صحبت کرد. او همچنین گفت که بازی ناپولی و اینتر را تماشا نخواهد کرد.

 

مائوریتسیو ساری گفت: "امروز ما برای دقایق زیادی از بازی نمایش هجومی ارائه داده و به خوبی بازی کردیم. شاید از نظر تداوم و ثبات در جریان مسابقه، این دیدار بهترین بازی فصل یوونتوس بود. در نیمه اول کیفیت دریبل بازیکنان یوونتوس مناسب بود، اما در 45 دقیقه دوم در حملات خود بهتر از نیمه نخست کار کردیم.

 

1467297

 

حرکات بازیکنان خط میانی هنگام حضور دو مهاجم و به خصوص در هنگام حضور کریستیانو رونالدو، بسیار متفاوت از سیستم 3-3-4 است و ما از رونالدو می خواهیم در خط حمله شرایط مدافعان حریف را تغییر دهد. شاید این دیدار مهم ترین آزمایش ثبات ما در این فصل بود. ما امروز طی 80 دقیقه موفق شدیم نمایشی هم سطح 45 بازی اول مقابل اودینزه، سمپدوریا و ناپولی ارائه دهیم.

 

غیبت ماتیس دی لیخت در ترکیب اصلی؟ من اولین کسی بودم که متقاعد شدم که دی لیخت یکی از بهترین مدافعان جهان خواهد بود. او در طی چند ماه اول او یک مسیر ویران کننده را پشت سر گذاشت. او مجبور بود هر سه روز بازی کرده و چیزهای زیادی بیاموزد. یک سرمربی باید مراقب روند به رشد بازیکنان باشد. مریح دمیرال در فرصتی که بعد از مصدومیت دی لیخت به او رسیده، دوران خوبی داشته و باز هم در ترکیب قرار خواهد گرفت.

 

نمایش آدرین رابیو؟ او رشد خوبی داشته است. کار رابیو دشوار بود زیرا او معمولا در جناج چپ بازی می کند و من امروز او را در سمت راست گماردم، اما رابیو نمایش با نظم و خوبی داشت.

 

دیدار امشب ناپولی و اینتر؟ من با سگ خود چیرو به پیاده روی خواهم رفت."

دیدگاه‌ها