کد خبر : 1660385 | 17 دی 1398 ساعت 10:00 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: رفاقت من و لائوتارو عامل موفقیت خط حمله اینتر

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر که دیشب دبل او نقش مهمی در پیروزی 3-1 این تیم مقابل ناپولی داشت می‌گوید راز موفقیت خط حمله اینتر، دوستی و رفاقت بین او و لائوتارو مارتینز است.

لوکاکو: رفاقت من و لائوتارو عامل موفقیت خط حمله اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در خانه ناپولی موفق شد حریف خود را با نتیجه 3-1 از پیش رو بردارد. هر سه گل اینتر در این بازی توسط مهاجمین این تیم به ثمر رسید و روملو لوکاکوی بلژیکی با دبل در این دیدار مهمترین نقش را در این پیروزی داشت. لائوتارو مارتینز، دیگر مهاجم اینتر هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند تا شب عالی مهاجمین این تیم کامل شود.

 

در پایان بازی لوکاکو در گفتگو با خبرنگاران راز موفقیت خط حمله اینتر را  فاش کرد و گفت علت موفقیت او و لائوتارو این است که آنها دوست های صمیمی هستند و در بیرون از زمین فوتبال هم رفاقت‌شان پابرجا است و بعضی کارها را با هم انجام می‌دهند.

 

1467344

 

لوکاکو بعد از بازی دیشب به اسکای ایتالیا گفت:" برای تیم جوانی مثل اینتر، داشتن رهبری مثل آنتونیو کونته روی نیمکت خیلی مهم است. داشتن کسی با این همه تجربه برای موفقیت اینتر واقعا اهمیت کلیدی دارد".

 

مهاجم بلژیکی سپس به همبازی‌اش در خط حمله اینتر، لائوتارو پرداخت و گفت:" من و لائوتارو دوست های صمیمی هستیم و حتی بیرون از زمین فوتبال هم رفاقت‌مان ادامه دارد و بعضی کارها را با هم انجام می‌دهیم. ولی ما هر وقت در زمین حضور داریم دلمان می‌خواهد همدیگر را راه بیندازیم و باعث گلزنی همدیگر شویم".

 

دیدگاه‌ها