کد خبر : 1660395 | 17 دی 1398 ساعت 10:25 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: بازی با لیدز مثل رفتن به دندانپزشکی است

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از پیروزی دشوار تیمش مقابل لیدز در جام حذفی انگلیس، بازی با لیدز را به رفتن به دندانپزشکی تشبیه کرد و اعتراف کرد که آرسنال به سختی به پیروزی رسیده است.

آرتتا: بازی با لیدز مثل رفتن به دندانپزشکی است

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی تیمش مقابل لیدز که دیروز در مرحله سوم جام حذفی انگلیس و با نتیجه 1-0 بدست آمد از این پیروزی ابراز خوشحالی کرد ولی اعتراف کرد که پیروزی مقابل لیدز برای توپچی‌ها به سختی به دست آمده است.

 

1467358

 

آرسنال که در خانه خود به مصاف صدرنشین رقابت های چمپیونشیپ رفته بود در نیمه اول ضعیف‌تر از شاگردان مارسلو بیلسا نشان داد. اما در نیمه دوم بعد از صحبت های تند و تیز آرتتا در رختکن، توپچی‌ها با روحیه‌ای بهتر به میدان بازگشتند و با گل ریس نلسون به پیروزی رسیدند.

 

آرتتا در پایان بازی گفت:" از اینکه در نیمه اول و دوم شاهد دو آرسنال کاملا متفاوت بودیم خوشحالم. من بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم که با چه وضعیتی مواجه هستند و بعد از دقیقه 32 تا پایان نیمه اول فقط در یک دوئل پیروز شده‌اند. ما روحیه و ذهنیت‌مان را عوض کردیم، با سازماندهی جدیدی وارد میدان شدیم و اشتیاق بیشتری نشان دادیم و همه دیدند که تیم کاملا متفاوتی شدیم".

 

1467359

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" بازی کردن با لیدز مثل رفتن به دندانپزشکی است. آنها تیم بزرگی هستند و قدرت زیادی دارند. من وقتی از تیمم راضی نیستم نمی‌توانم خوشحال باشم و باید ناراحتی خودم را به بچه‌های تیم منتقل کنم".

 

دیدگاه‌ها