کد خبر : 1660399 | 17 دی 1398 ساعت 10:50 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

فریادهای آرتتا در رختکن، آرسنال را نجات داد

الکساندر لاکازت، ستاره آرسنال می‌گوید میکل آرتتا سرمربی این تیم بین دو نیمه دیدار دیروز مقابل لیدز بسیار فریاد زده و فریادهای او باعث شده توپچی‌ها در نیمه دوم بهتر ظاهر شده و به پیروزی برسند.

فریادهای آرتتا در رختکن، آرسنال را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لاکازت ستاره آرسنال می‌گوید دیروز در جریان دیدار این تیم مقابل لیدز، در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده بوده و آرسنال عملکرد پرانتقادی داشته، بین دو نیمه میکل آرتتا سرمربی این تیم در رختکن به شدت عصبانی بوده و فریادهای زیادی زده و همین  فریادهای او به آرسنالی‌ها انگیزه داده تا در نیمه دوم عملکرد به شدت متفاوتی نشان داده و در نهایت پیروز شوند.

 

1467366

 

در نیمه اول این بازی در مرحله سوم جام حذفی انگلیس که در خانه آرسنال در ورزشگاه امیریتس برگزار می‌شد، توپچی‌ها یک سر و گردن پایین‌تر از حریف چمپیونشیپی‌شان ظاهر شدند. لیدز در این نیمه پانزده شوت به سمت دروازه آرسنال زد و یک بار هم توپ را به تیر دروازه کوبید. اما در نیمه دوم آرسنالی‌ها به مراتب بهتر ظاهر شده و ده دقیقه بعد از شروع این نیمه گل پیروزی‌بخش خود را توسط ریس نلسون به ثمر رساندند.

 

لاکازت در پایان بازی به بی بی سی گفت:" آرتتا خیلی فریاد زد. او اصلا راضی نبود چون ما می‌دانستیم که لیدز آنطور بازی می‌کند ولی به حرف های او که قبل از بازی زده بود اهمیتی نداده بودیم. ما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و از ریس هم به خاطرآن گل متشکریم".

 

1467364

 

دیدگاه‌ها