کد خبر : 1660412 | 17 دی 1398 ساعت 11:15 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولیور کان؛ کلید حل معمای دروازه‌بانی بایرن؟

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در گزارشی به بازگشت اولیور کان به کادر مدیریتی بایرن مونیخ و انتقال الکساندر نوبل، دروازه‌بان شالکه به این تیم پرداخته است.

اولیور کان؛ کلید حل معمای دروازه‌بانی بایرن؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند روز از پیوستن اولیور کان به کادر مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ، روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در گزارشی با اشاره به انتقال اخیر الکساندر نوبل، دروازه‌بان شالکه به بایرن و برنامه‌های باشگاه برای جایگزینی مانوئل نویر پا به سن گذاشته با او معتقد است کان در ماه‌های آینده روزهای دشواری را در بایرن سپری خواهد کرد.

 

1467384

 

در شروع اردوی آماده‌سازی بایرن در قطر، که در دوران تعطیلات زمستانه بوندس‌لیگا برگزار می‌شود انتقال الکساندر نوبل از شالکه به بایرن انجام شد تا او به باواریایی‌ها بپیوندد. او مهمترین برنامه بایرن برای حل معضل دروازه‌بانی این تیم در آینده میان‌مدت و بلندمدت است. این دروازه‌بان 23ساله قرار است جانشین مانوئل نویر کاپیتان فعلی باشگاه باشد. نویری که 10 سال از او بزرگتر است و با اینکه در کوتاه‌مدت هیچکس نمی‌تواند به جایگاه او دست بزند ولی در میان‌مدت و بلندمدت در نهایت نویر چاره‌ای جز خداحافظی نخواهد داشت.

 

اما انتقال نوبل به هر حال در باشگاه حساسیت‌برانگیز بوده و نیازمند عمل درست مدیرانی است که می‌توانند از پس حل موقعیت‌های دشوار برآیند. به اعتقاد فرانکفورتر آلگماینه، اولیور کان برای این کار بهترین گزینه بایرن است. کان که از آغاز سال جاری میلادی به عضویت هیات مدیره باشگاه درآمده می تواند جایی که بحث دروازه‌بانی پیش می‌آید حرف آخر را بزند.

 

1467385

 

هانسی فلیک در واکنش به انتقال نوبل به بایرن با زیرکی اشاره کرد که این انتقال دوراندیشانه بوده و در نتیجه سعی کرد از ناراحت کردن نویر و هوادارانش خودداری کند. فرانکفورتر می‌گوید فلیک با این حال از مدتی پیش نگران شرایط نویر و دروازه تیمش بوده و معتقد بوده اگر مصدومیتی بلندمدت برای کاپیتان بایرن پیش بیاید، تیم او درون دروازه دچار بحران خواهد شد. شاید به خاطر درخواست های فلیک بوده که بایرن سرانجام تصمیم گرفت یک دروازه‌بان کاربلد را از شالکه جذب کند تا حتی در کوتاه‌مدت خیالش از درون دروازه راحت باشد.

 

 

دیدگاه‌ها