کد خبر : 1660416 | 17 دی 1398 ساعت 11:40 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر تکذیب کرد؛ برای اریکسن با تاتنهام مذاکره نکردیم

مدیر اجرایی ارشد باشگاه اینترمیلان شایعات اخیر درباره مذاکره اینتر با تاتنهام درباره انتقال کریستین اریکسن را تکذیب کرد و گفت با تاتنهام در این باره در تماس نبوده است.

اینتر تکذیب کرد؛ برای اریکسن با تاتنهام مذاکره نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی درباره انتقال کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام به اینترمیلان مطرح شده است ولی جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی ارشد باشگاه اینتر با رد این شایعات می‌گوید با تاتنهام درباره او تماسی برقرار نکرده است.

 

1443885

 

قرارداد اریکسن با تاتنهام در پایان فصل به پایان می‌رسد و گفته می‌شود اینتر قصد دارد در ماه ژانویه با پرداخت 20 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد.

 

ماروتا ضمن تکذیب برقراری تماس با تاتنهام برای جذب اریکسن به اسکای ایتالیا گفت:" بارها اتفاق افتاده که اینتر را به بازیکنان باکیفیت پیوند می‌دهند و می‌گویند فلان بازیکن به زودی به اینتر می‌رود. این البته برای ما خوشحال‌کننده است ولی ما با باشگاه تاتنهام هیچ تماسی نداشته‌ایم".

 

1456392

 

مدیر اجرایی ارشد اینتر در ادامه گفت:" اریکسن بازیکن بااستعدادی است و من لازم نیست این را به شما بگویم. او در ماه ژوئن بازیکن آزاد خواهد شد و فکر می‌کنم باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتنش باشند. او بازیکن جذابی است ولی من نمی‌توانم بگویم که ما باشگاه تاتنهام یا ایجنت او در مذاکره بوده‌ایم و تماس داشته‌ایم".

 

دیدگاه‌ها