کد خبر : 1660430 | 17 دی 1398 ساعت 12:00 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

هالند: برنامه‌های دورتموند باعث شد به یونایتد نروم

ارلینگ هالند، پدیده نروژی که اخیرا از سالزبورگ به دورتموند پیوسته برای اولین بار توضیح داد که چرا با وجود علاقه اوله گنار سولسشر به او ترجیح داده به جای یونایتد راهی دورتموند شود.

هالند: برنامه‌های دورتموند باعث شد به یونایتد نروم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، پدیده جوان نروژی می‌گوید برنامه‌های بوروسیا دورتموند عاملی بوده که او را تحریک کرده که به جای پیوستن به منچستریونایتد، راهی آلمان شده و به این باشگاه ملحق شود.

 

1466596

 

این مهاجم پرخواهان نروژی چندی پیش با وجود تلاش بسیار زیاد منچستریونایتد برای جذب او، با ترک سالزبورگ اتریش به آلمان رفت و پیراهن دورتموند را به تن  کرد. هالند فصل گذشته با پیراهن سالزبورگ در 22 بازی موفق به زدن 28 گل شده بود.

 

حالا هالند درباره علت نپیوستنش به مربی سابق خود، اوله گنار سولسشر در منچستریونایتد و انتخاب دورتموند گفت:" دورتموند مستقیم سراغم آمد و صریح گفت ما به تو در خط حمله نیاز داریم. از سبک بازی‌ات خوشمان می‌آید و می‌خواهیم عضو تیم ما باشی. من از نحوه صحبت کردن آنها خوشم آمد و برنامه‌های باشگاه بود که تحریکم کرد تا با آنها موافقت کنم. راستش حس کردم من و دورتموند گزینه‌های مناسبی هستیم".

 

1467167

 

هالند در ادامه درباره برنامه‌هایش برای دوران حضور در دورتموند گفت:" شکی نیست که دوست دارم برای این تیم بازی کنم و معتقدم می‌توانم کمک‌کار دورتموند باشم. هدف اصلی من بازی کردن است. البته هدف های کوچکتری هم در این میان دارم که اگر به آنها برسم مطمئن می‌شوم که وضعیت مناسبی دارم".

 

دیدگاه‌ها