کد خبر : 1660452 | 17 دی 1398 ساعت 13:25 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی امنیتی از بلیط‌فروشی دربی شهر منچستر

در آستانه دیدار امروز منچستریونایتد و منچسترسیتی در جام اتحادیه، بلیط فروشی آزاد برای این مسابقه در اولدترافورد مقامات امنیتی را نگران پیامدهای احتمالی این اقدام کرده است.

نگرانی امنیتی از بلیط‌فروشی دربی شهر منچستر

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که منچستریونایتد و منچسترسیتی امروز در اولین مرحله از نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس در اولدترافورد به مصاف هم می‌روند، باشگاه منچستریونایتد از آنجایی که پیش از این نتوانسته همه بلیط‌های بازی را به فروش برساند، اعلام کرده که بلیط‌فروشی اینترنتی مسابقه به صورت آزاد انجام خواهد شد.

 

1467429

 

اما این مساله مقامات امنیتی را نگران کرده چرا که هواداران سیتی به این ترتیب می‌توانند از طریق اینترنت بلیط‌هایی خریداری کنند که در سکوهای متعلق به هواداران یونایتد قرار دارد. این مساله احتمال درگیری و زد و خورد در درون استادیوم را افزایش داده است.

 

1467430

 

ماه گذشته دو باشگاه یونایتد و سیتی در اقدامی جنجالی تصمیم گرفتند تعداد بلیط‌های تعلق گرفته به تیم مهمان در دو دیدار رفت و برگشت‌شان در جام اتحادیه را کاهش دهند. بر اساس قوانین دیگر رقابت ها به هواداران تیم مهمان باید چیزی حدود 7 هزار بلیط تعلق می‌گرفت ولی دو باشگاه توافق کردند که در این دو مسابقه به هواداران مهمان تنها 3 هزار بلیط بفروشند.

 

1467433

 

بازی اول دو تیم امشب در اولدترافورد برگزار می‌شود ولی یونایتد نتوانسته همه بلیط‌ها را به فروش برساند. این بلیط‌ها حالا به صورت آزاد به صورت اینترنتی قابل خرید هستند و مقامات امنیتی می‌ترسند هواداران سیتی در خانه بلیط‌هایی خریداری کنند که باعث می‌شود در استادیوم در سکوهای هواداران یونایتد بنشینند. این می‌تواند به زد و خورد و درگیری‌های شدید منجر شود و مقامات را به شدت نگران کرده است.

 

1467431

 

دیدگاه‌ها