کد خبر : 1660499 | 17 دی 1398 ساعت 16:42 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

فاش شدن جزئیات انتقال احتمالی کاوانی به اتلتیکو

مدیر اجرایی اتلتیکو اخیرا در پاریس با ادینسون کاوانی و نیز مدیر ورزشی پی اس جی دیدار کرده است.

فاش شدن جزئیات انتقال احتمالی کاوانی به اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای 32ساله پاری سن ژرمن مدتی است به یکی از مسائل مبهم این تیم تبدیل شده. کاوانی از تمدید قرارداد خود با PSG خودداری کرده و اخیرا از سوی توماس توخل مورد استفاده قرار نمی‌گرفت و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی معتقد بودند توخل اعتقادی به استفاده از او ندارد.

 

 

1463177

 

 

اتلتیکو از مدتها پیش به جذب کاوانی علاقه داشته، به خصوص با توجه به اینکه کاوانی به دلیل تمدید نکردن قرارداد خود در ماه ژانویه می‌تواند رسما با این باشگاه مذاکره کند چرا که قرارداد او با PSG در فصل تابستان به پایان می‌رسد و بر اساس قوانین یوفا، مذاکره او با باشگاه‌های دیگر از شش ماه قبل امکان‌پذیر است.

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که میگل آنخل خیل مدیر اجرایی اتلتیکو، در پاریس با کاوانی دیدار کرده و دو طرف برای تابستان آینده به توافقاتی رسیده اند. خیل همچنین با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی هم ملاقات کرده و در مورد دیدار با کاوانی به وی توضیح داده است تا باشگاه پاریسی نیز در جریان این انتقال قرار بگیرد.

اتلتیکو البته مشتاق به جذب کاوانی برای زمستان است و برای همین منظور نیز پیشنهادی به لئوناردو ارائه داده است. در صورت موافقت پی اس جی، کاوانی می تواند همین زمستان راهی اتلتیکو شود.

 

درخواست کاوانی از اتلتیکو نیز دستمزد 13 میلیون یورویی و قراردادی دو ساله به علاوه دو سال مشروط است. کاوانی از اینتر، منچستریونایتد و آرسنال هم پیشنهاد دارد ولی در صورتی که با درخواست او از سوی اتلتیکو موافقت شود، این باشگاه را اولویت خود می داند.

 

 

1456630

 

دیدگاه‌ها